na helo megint

Fajnak a talpaim:D. 1kor indultam itthonrol es fel8 elott ertem haza valamivel. A bokacsizmamban voltam, ami meglepoen kenyelmes ...  de csak egy ideig:D.

Viszont a vasarlas sikeres volt. Aki mar biztos kap valamit:D: anyu, evi, vanda, bogi, zoli (piros, nem pap). Vasarnapi turan remelhetoleg apunak es daninak is sikerul venni valamit. Meg persze meg van sok nev.


Lassan szerintem a csalad is hazatalal. Vendegsegben vannak, ugye. 9kor van vege azt hiszem az Idolnak. Szerintem azt megnezik es jonnek. Azaz mindjart:s. Holnap blek. Nem tudom, hogy miert, de el nem tudom mondani mennyire nem varom. Tudom, hogy jon Kristof de akkor is. Nekem kell a hetvege, hogy ne legyen korulottem gyerek:D. Gonosz vagyok? Minek lettem aupair mi:D? Bar remelhetoleg holnap mar nem igy latom a helyzetet... . Remelhetoleg:D.

Vasarnap apuka delben elrepul csingcsungokhoz, ugyhogy jovo heten megint tobb munka varhato. Aztan ugye hetvegen megint melo. Bar szombaton kellek es akkor csak a fiu lesz itthon. Vasarnap meg lehet megyek anyukaval meg kozepsovel uszni:D. Meg anyuka es a csoportja (fia is) tornabemutatot tart szinten vasarnap szoval az mokas nap lesz remelhetoleg. Utana egy het melo mar ket szulovel itthon. Aztan hetvege Uppsala jessz. Utana vissza ide es penteken meg utazas haza. Innen ok bevisznek a varosba onnan meg kibuszozok repteri busszal. Tervem, hogy Kristof csutortokon majd itt alszik, de ezt meg itt nem adtam elo:D.


Kivansag: becsukom a szeme es ha kinyitom, legyen dec 14!. (Nem teljesult. Uj proba).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0