mmmmmmmm

Mmmmmmm de jokat ettem megint:D.

Na de eloszor:

Z: jo volt a meccs? Kinyert?

Vicuska: remelem nagyon jol aludtal Hoff kepe utan:D.

Na ma kb semmit nem csinaltam. 10 korul keltunk, fetrengtunk sokat aztan reggeli. Ebedre csinaltunk Ildivel halaszleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet. Volt neki ugye kockaja otthonrol. Kocka viz meg par szelet tokehal. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa finom volt nagyon. Alig varom mar a karacsonyi halaszleeeeeeeeet. Anyu ugye az (is) lesz?????????? Aztan rizs/fott krumpli volt meg rantott tokehal Kristofnak meg husgolyo:D. Es tartart is csinaltunk sved modra. Most este meg tudjaaaaaaaaaaatok mit csinaltam. Csaszarmorzsaaaaaaaaaaat. Imadoooom. Mama mindig olyan finomat csinalt es vagy lekvarral vagy malnaszorppel ettem:D. Most drottningsylttel ami egy bogyok kevereke es lekvar fele. Es nagyon finom. Kicsit kemenyek lettek a kis csaszarmorzsa darabok, nem kellett volna ennyi ideig hagyni de finom lett. Tenyleg. Pedig most csinaltam eloszor!
Ma gombot is vartam fel:D. Leesett az egyik a kabatomrol utana meg meg megerositettem parat. Es a fekete csizmam is kipucoltam. Ugyis mindjart jon Mikulas. Igaz a svedeknek nem, de nekem kell, hogy jojjon. Majd Kristofnak szolok:D.

A naplemente itt fel 4 utan van picivel. 4 fel 5 korul mar eleg sotet van de nem tok sotet. Ma annyira gyonyoruek voltak felhok, amikor ment le a nap. Itt amugy (es ezt nem csak en mondom!!!) a felhok nincsenek annyira magasan. Ildi mondta, hogy neki is ez volt a fura eleinte, nekem is es Anyu is eszre vette. Itt van ket kep Kristof szobajabol. Szerintetek?

image381


image382

Kommentarer
Postat av: málnaszörp

sziaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!

nah visszatértem vidékről. falura :D jó volt...bár szűk 3 nap alatt lenyomni ezt kicsit megterhelő volt, de fürcsiztünk a szabadban, és bár a termálvíz rostos volt xD, kár lett volna kihagyni. éééés überjó, h mire hazaértem, egy mél várt Tőled :D (megy majd válasz is)
ha a pár bejegyzésel előbbi kérdés a szempillaspirálla vonatkozott, még nem vettem, kurva időhiány :S de hamarosan meglesz az is :) mindenképpen írom majd. amúgy megtetszett az artdeco, de szemezgetek egy loreallal is. persze még csak neten, majd meglátjuk h hol mit lehet kapni meg mit nem.
cuki vagy h gondolsz rám Elle ügyben. nem is tom melyik legyen. angol jó lenne mert értem (nem mintha nem a képe lennének a fontosak:), svéd meg jó lenne mert svéd. hmmm...szerintem angolt kérek, majd ha kijutok eccer hozzád, akkor veszek svédet. miccósz? a felhőket úgyis élőben kell látnom, h télleg alacsonyabbak-e. addig is hiszek nektek :)
2 gasztronómiai kérdés:
mér nem hajlandó Kristóf Subwaybe menni?
milyen a tartár svéd módra?
a csillag nagyon tuti, jó arcok ezek a svédek h minden ablakba kiraknak...engem :)
szerintem mire kirakjátok a puzzlet addigra lepörög az a pár hét...s itt is leszel!

hatalmas ölelés (Rex meg jól képennyalna, de nem olyan családból származik, szal eccerűen csak üdvözöl)
mami

2007-11-18 @ 22:55:16
Postat av: z

hello
cornexi nyert. szokásos.
csak állnunk kellett mert a köcsögök valamiért nem engedték, hogy
a másik lelátóra is üljenek. :S
nekem sok mindent hozol svédországból? :D
idén nem lesz halászlé, szóval úgy készülj :)
megyek kávézni
de elöször mézes mese linzert veszek a boltban :P

2007-11-19 @ 08:30:21
Postat av: zozó

ja
voltunk pénteken csocsóversenyen a szimplakertben. J-vel indultam. 5-ből 4-ek lettünk. :D gratuláljatok!!
igaz "csocsóverseny amatőröknek" volt kiírva, de 5-ből mi és akit elvertünk voltak amatőrök, többi profi :S köcsögök már késő óvni :D

2007-11-19 @ 13:02:31
Postat av: mummy's back (sexy back :D)

helónyaló :)

este egy gyereket kell rajzoltatnom, meg a szüleit kérdezgetnem, aztán kielemezni az egészet...jáj. drukkolj! ja, és mától lehet jelentkezni vizsgára...ami azért szép, mert ma fizettem be egy csekket (eddig elérhetetlen és lehetetlen volt) és amíg meg nem érkezik az összeg nemtok jelentkezni. az ebben az aranyos, hogy ma tudtam meg h mától lesz v.jelentkezés, mert eddig úgy volt h van még 2 hetem és az úgy jó is lett volna...most meg be sem enged a rendszer mert túlterhelt...ha nem jók az időpontok mehetek reklamálni...vagy a picsába...külön öröm, h 2 szigorlatom lesz idén, és az egyiket meghirették 2007 dec 18 9:00-ra, a másikat dec 18 8:30-ra xD van humoruk, mi?
nah kipanaszkodtam magam, bocs...és jöjjön egy idézet egys cikkből, a neten találtam most:
Egy német piackutató társaság negyven európai államban vizsgálta meg a vásárlóerőt, azaz a lakosság egy főre jutó rendelkezésre álló jövedelmét. (Figyelembe vették az árszintek különbözőségét is, hogy az országokat jobban össze lehessen hasonlítani.)
Svédország és Lichtenstein lakosai költhetnek a legtöbbet, fejenként és évente épp 26836 euróval többet, mint Moldáviában, amely a lista legutolsó helyén áll.
10. Németország
11. Olaszország
20. Szlovénia
24. Magyarország
29. Horvátország
30. Szerbia
34. Makedónia
36. Bosznia és Hercegovina
na ennyit a közgazdaságtanról mára.
puszi
m

2007-11-19 @ 16:50:16
Postat av: bocsiiiiiii

34. Montenegró
35. Makedónia
36. Bosznia és Hercegovina

2007-11-19 @ 16:52:07
Postat av: évi

Zsu jo h megint itt vagy és megosztasz velünk ennyi okosságot! a sulirol most nem is akarok panaszkodni pedig tudnék nagyon sokat de majd egy kávé mellett megbeszéljük a magyar felsöoktatás szépségeit, ami remélem már nem sokára itt lesz:D!
FRu két nagyon jo dolog történt velem két nap alatt, egyik tegnap találkoztam Dömével a kis kopasz barátunkkkal, a másik hivott ma reggel tesod és csomot bezsélgettünk és megbezséltük h jön györbe de még pontos dátum nem született de kikörvonalazodott:D!
na huzok tanulni:(((!
szép napot nektek!
pusaaaaaaa

2007-11-19 @ 17:10:41
Postat av: from dask till dawn

jah megint sokat pofázok és nem tudsz tőlem tanulni, mi? xD
tiszta deja vu-m van mint a vonaton hazafelé...gyerekkel megvolt a tesztfelvétel (vagy mi) most meg rendet kéne raknom a szobámban mert lassan már jelölnöm kell melyik ösvény hova vezet különben eltévedek...hétvégén kezembe került az Újtestamentum (a református "megbékélés háza"-ban laktunk :D) és az első mondat amit elolvastam körülmetéltekről szólt...
ecsém, mennyire nagyon jól néz ki George Clooney a nyakán tetkóval!
csók
m

2007-11-19 @ 22:43:14
Postat av: z

ez az alkoholista lily allen nagyon aranyos :) :P
http://www.youtube.com/watch?v=ahC8i6cD7_s

2007-11-20 @ 08:35:47
Postat av: vizsgadrukker

mi ez a hirdetés ami itt megy? okejsex? én meg valakinek a neje???hm?
amúgy jó hír: a rendszer tökéletlensége végre nekem kedvez: bár még nem érkezett meg az eltének a zsé, smián vehettem fel vizsgaidőpontot :D
...vagy csak köcsögök voltak a to-n, ijesztgettek én meg naiv voltam mint mindig???
mindegy tipli tanul aztán dolgoz
Fruuuu pusszantás (Vic Neked is!!!)

2007-11-20 @ 09:46:07
Postat av: vanda

hálló hállóó

a nap híre!
a hétvégén megnyilt a giga h&m a vörösmarty téren, megyek ma jól és megnézem magamnak!
(marci szerintem megöl ha veszek valamit)
szal mékáp szerintem sztornó, de meglephetsz valami cukisággel majd(nincsenek nagy igényeim, nekem nem gáz ha csak akkora ami elfér a kezembe, csak ne medvecukor legyen mert azt utálom eléggé XD )

nagyon uncsi amugy egyedül lenni, a "beteg" vasárnap érkezik.
szépséges képeid vannak amugy
eldöntöttem jövre én is utazom...marci megengedte..de majd haza kell aztán jönnöm..hogy hova még nem tudom de majd csak találok valami jó munkát...babysitternek nem szivesen mennék most ugy érzem.
ne értsd félre szerintem tök jó dolog, de most éppen karrierefraut játszom és az visszalépés lenne eléggé asszem!
aztán ha máshova nem kellek akkor elmegyek valami büdös német kölykök mellé..

rájöttem akarok olaszul vagy spanyolul tanulni..de az olyan nagyon drága..én meg szegény vagyok..kéne valami milliárdos pasi, vagy legalább a Marcinak egy jó meló..

na jó nem nyafizok, nem rossz azért igy sem...

már várlak ám haza eléggé jól..XD

pusziságok

2007-11-21 @ 09:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0