megint itt

Vanda: Berlin jol hangzik. Bar mondom annyira nem jött be maga a varos, de majd te segitesz, mert te legalabb ismered:D. H&M sminkre sima. Kapsz csak mond meg mi kell. Make up store jo nagyon de az joval dragabb. Taskat meg igerem. Most nincs is nalam a fenykepezo meg a heten csak suliba megyek Stockholmba. Ha en oda bemegyek mindig veszek valamit es ez veszelyes:D. Szoval megprobalom a jovo heten. Sminkre meghivlak de a taskara nem tudlak:(.

Z: lehet, hogy csak terhes vagy:|. Menj orvoshoz.

Zsu: horkolni horkolok akkor is ha full egeszseges vagyok:D. Amugy a hangom egyre mokasabb:D. Nem is tudom mire hasonlit. Kohogni nem kohogk mar annyit, de telefonba nem ismernel meg:D.

Na: tegnap 11re ertem ide. Nekem kellett elhoznom ket csajszit ovibol. Kicsit feltem mert masfel hete nem talalkoztam veluk. Legkisebb egy ideig nezett ram aztan odajott, hogy vegyen fel. A kozepso meg latott, amikor meg csak a kerites fele mentem es kiabalta a nevem odafutott es megolelt:). Naaaaaaaaaaaaaagyon nagy koesett le a szivemrol. Mert ugye parszor amikor regebben elhoztam ot visitott meg izelt hogy velem nem megy sehova. Este is azt akarta, hogy en mossam meg a fogat meg en olvassak neki. Olvasas mokas volt, mert kb estere mar alig volt hangom:D. Ma reggel legkisebbet meg a sracot vittem. Es elkezdett szakadni a ho. Elobb mar annyira esett, hogy alig lehetett latni. Mar latszik is a foldon. Bar most mar csak szalingozik.
Ja ugye hetvegen Uppsalaban esett. Reggel is amikor indult a vonat elkezdett szakadni. Itt meg nem volt egy hopehely sem. Ma reggelig.
Most megyek gyorsan megcsinalom a dolgom aztan csak pihenek:D. Fel4kor meg en hozom el a kicsilanyt.

Ja kerdeztetek a sulit. Hat ez csak 8 alkalmas volt. Van sok fele kurzus, csak nehez olyat talalni ami idoben is jo, meg a szint is nekem valo. Most majd csak januartol keresunk valamit. Karacsony miatt ugysem hiszem, hogy tul sok indulna most. Kb 6 het van mar csak Karacsonyig:DDDDDDDDDDD.

Itt vasarnap volt Apak napja. Nalunk nincs, ugye?

Csok.

Kommentarer
Postat av: vanda

Én szeretném ah összejönne Berlin, én imádom..:)
van csomó jó dolog amit meg lehet nézni, meg az egésznek olyan a hangulata...ott tudnék élni szerintem..:)
sminket majd küldöm, és édes vagy, táskára pénzet meg valahogy intézzük, nagyon köszi!ha másnem mag western unionnal.
hát hja gondolom hogy mékápsztór jobbab de egy szájfény nekem nem ér meg 4000HUF-t..sajan nem keresek annyira jól..meg szerintem Marci kitérne a hitéből..XDDD
várom a képeket majd, de addig még úgyis írok
puszmákság..és Marci is küld sokat

2007-11-13 @ 10:31:26
Postat av: z

nem
csak lázas voltam tegnap.
most megyek haza pihenni.
ha bárki várna nem leszek holnap :DDD

2007-11-13 @ 11:05:19
Postat av: torokfájós

fuszii fotozól nekem vonatokat meg metrokat stockholmba?????
aztmondta a doki azkell mandulaműtét után;)
csoki

2007-11-14 @ 01:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0