meggondoltam magamat

Megsem megyek le. Olvastam tobb helyen is, hogy megint hiszteria volt a hooemmben (varhato volt igaz). Hosszu sorok alltak nyitas elott, mint korabban a K. Lagerfeld, S. McCartney es Viktor&Rolf kollekcioknal. Kb 10kor mar sould out volt:D. Osloban pl delutan 2kor mar csak nehany fehernemu meg zako volt. Sok idiota:D. De komolyan szerintem egy csomoan felprobalas nelkul megvettek, mert h Cavalli. Es egy kep az egyik stockholmi boltbol:

image372

kep: http://www.expressen.se/

Magyar oldalakon nem talaltam semmit, hogy mi volt. Igaz max 5percet kutattam.

Kommentarer
Postat av: évi

Ha lenne sok pénzem akkor lehet h én is törtetnék a jo kis Cavalli ruhákért de igy csak marad a turi! győrben is ki volt plakátolva de nem tudom h a györi H&M-ben lette volna! a plakáton csak annyit láttam h egy Cavalli szmoking 60ezer Ft, igazábol nem tudtam eldönteni h ez most olcsonak számit e, de gondolom igen ha ekkora felhajtást kerintenek neki! egyszer egy ilyen tolongos küzdéses vásárlást azért kiprobálnék:D!
Végre otthon vagyok, már nagyon jo egyedül kicsit félre vonulni és lustizni, ma este már nem akarok semmit se csinálni csak egy nagyot fürödni jo meleg vizben sok habbal:D! elég vacak hetem volt valahogy most érzékenyebben vettem a dolgokat! ja és h azért a hetem jol végzödjön teljesen kiboritott egy bunko kalauz, szerintem látta h magam alatt vagyok és gondolta h egy kicsit ö is még rátesz a dolgokra! nem akarta elhinni h nem ugy vettem a diákomra az érvényesitö matricát! már nem tudtam neki mit mondani csak azt hajtogatta h az a matrica sérült, aztán ugy 10perc után sikerült neki ugy felhuznia h elküldtem a francba! nem szoktam felidegeíteni magam ilyeneken inkább ráhagyom örüljön h igaza van de most "udvariasan" kiosztottam! aztán nem volt jobb ötletem h mivel is bizonyitsam be neki h egyetemista vagyok az orra alá nyomtam egy csomo tankönyvet, a könyvek láttán beletörödött h tévedett! nagyon idegesítöek tudnak lenni, unatkoznak egész nap a vonaton és kötekednek mindenkivel!
tök jo a kép amit felraktál magatokrol! Megjött a család a kis nyaralásbol?
olvastam h lassan vége a sulidnak, h hogy ilyen rövid volt ez, azt hittem h ez hosszabb kurzus!

ZSU! nagyon rendes lány vagy h nem logsz az egyetemröl, nem is lehet mert akkor azt se tudod h mi van és h hova kapj, igaz én szoktam mert annyi beadandom van és sokat rajzolok h ha minden orára bejárnék nem lenne mikor csinálnom öket, de ez ilyen kegyes logás:D!

Fru gyogyulj meg gyorsan, igyál sok teát és jol öltözz, itt is kezd hideg lenni akkor ott fent északon már mi lehet:)!
na jo nem irok többet, csak most ugy belelendültem:)! majd irok emilt is!
pusaaaaaaaaaaaaaaaaaa

2007-11-09 @ 19:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0