kerdes

Tegnap 97en itt kemkedtek es ebbol egy valaki irt (Vanda kosziii). Ugyhogy ahelyett, hogy kemkedtek irjatok eeeee.


Ja es anyu: te felvennel repa nacit??? Mert en ugy tippelem, hogy nem. Pedig csizmahoz is jo am, ha amugy nem venned fel. Hijja szombat este mondjuk. Vagy vasarnap valamikor.

Ja es mindenki: nezzetek meg Bogiiiiiiiiiiit wiwen. Olyan edeeeeeeeeeeeees. Van sok uj kep. Nekem ujak:D. Laszlo Boglarka Lili - nalam megtalaljatok. Olyan durva, hogy mar tok ugyes nagy pufi lesz mire megyek. Igaz most is az. De amikor en lattam meg csak vegetalt:D.


Amugy: vasalnom kene maa. Este jon haza Petronella es azt akarok, hogy rendben legyen minden a lakasban. Fel 4utan elhozom a 3 ugyfelemet. Aztan eszunk uzsonnat. Anelkul nincs nap:D. Aztan jatek, ami kozben vagy csillioszor osszevesznek majd ... es ezen en csillioszor idegbajt fogok kapni. Aztan csinalok vacsorat. Pentek vagy ugyhogy hamburgert eszunk. Meg ezt konnyu megcsinalni azert kaptam en:D. Aztan 8kor kezdodik IDOL (mint megasztar nalunk) amit ok mindig neznek. Es fel9kor kezdodik a lefektetes a legkisebbel. A tobbit meg majd meglatjuk. Szep is lenne ha minden igy menne. Bar idegbaj nelkul is meglennek. De most, hogy a heten szuper sokat voltam veluk a turelmem mar elegge fogytaban van:s. Na megyek mert sose leszek kesz, de meg ma lehet irok.


Aaaaaaaaaaa tegnap volt Pesten Mos Def. Mmmmmmm.

Kommentarer
Postat av: he?

hej!
én írtam. sokat. ma 11:42-kor a kettővel ezelőtti bejegyzésbe mert akkor még az volt a legutsó...a tiéd meg 11:43 kor került fel...rokonlelkek:D
de ha nem is olvasod :S hajh. és írtam sms-t is tegnap mert géphez nem jutottam. új meló lehetősége merült fel, drukkolj :D
szóval. figyejjé rám! megkerestem neked, és küldök képet mélben Georgeról és a nyaktetkójáról!
puszi

2007-11-23 @ 14:14:25
Postat av: z

majd akkor írunk ha akarunk
jó? :D

mikor jössz haza????

2007-11-23 @ 14:15:50
Postat av: diplomanélküli

Nyuszika ül az erdő szélén és gépel a számítógépén. Arra megy a Róka és megkérdi:
- Mit csinálsz Nyuszika?
- Írom a diplomadolgozatomat.
- Na és miből írod?
- Hát, hogy hogyan védekezzenek a kis állatok a ragadozókkal szemben.
- Ne hülyéskedj Nyuszika! De te ehhez mit sem értesz!
- Ha nem hiszed Róka, gyere be velem a bokorba, mindjárt megmutatom.
Be is mennek a bokorba. Nagy csatazaj, a Róka kirepül a bozótból és fejvesztve elrohan. Nyuszika előjön és folytatja az írást. Arra megy a Farkas:
- Mit csinálsz Nyuszika?
- Írom a diplomámat.
- És miből?
- Hogyan védekezzenek a kis állatok a ragadozókkal szemben.
- Na ne nevettess, te ehhez nem értesz!
- Ha nem hiszed, gyere velem a bokorba, majd megmutatom!
Be is mennek a bokorba. Nagy zajjal kirepül a Farkas és elrohan. Nyuszika folytatja a gépelést. Kisvártatva jön a Medve:
- Mit gépelsz Nyuszika?
- Írom a diplomámat.
- És milyen témából?
- Hát, hogy hogyan védekezzenek a kis állatok a ragadozókkal szemben.
- Jaj, ne röhögtess! Te ehhez nem érthetsz!
- Ha nem hiszed, gyere be velem a bokorba, megmutatom, milyen profi vagyok.
Be is mennek. Nagy csihi-puhi, kirepül a Medve a bozótból s elszalad. Kilép a Nyuszika a bokorból, utána előjön az Oroszlán:
- Látod Nyuszika, nem megmondtam! Nem az a lényeg, hogy miből írod a diplomádat, hanem, hogy ki a konzulensed!

2007-11-23 @ 14:20:10
Postat av: évi

Smst remélem megkaptad:)! ne áruld el Bálintnak:D!
én bevallom hösiesen h sokszor csak feljövök megnézni h irtál e és h Zsuki milyen világ sztorikat ir nekünk(amiket nagyon szeretek olvasni:D), de reagálni már lusta vagyok! de majd belehuzok:)!
most épp autocad tanfolyamon vagyok csak a tanár épp nem figyel rá:)!
én is akarok hamburgerttttttttt, nagyon éhes vagyok, és tanfolyam után gyorsan összepakolok és megyek Sz.helyre egy kicsit boldogitani a Futo családot!
nekem is szempillaspirál problémám van mindig de ha megjön az ösztöndijam veszek egy nagyon jot h szép legyen minden nap a szempillám, ha már a fejem ugy is olyan gáz h csak na!
na figyelek most már a tanárra ne h megsértödjön:D!
pusaaaaaaaa

2007-11-23 @ 15:24:49
Postat av: nyaktetkó forever and ever xD

sziaaaaaaaaaaaaa!

tegnap voltunk Tekinél...hát nem kíméltük szegényt! de még az elején mondtam h puszilod :) jah és megígérte h másol nekem Thompson cd-ket! kurva jól néz ki a lakása.
Évi! autocad hogy megy? olyan buzi vastag kézikönyve van :s apám is szórakozik vele néha meg 1-2 mérnök "ismerős" :D onnan tudom...
jó pihenést mindenkinek!
csók
m

2007-11-25 @ 10:43:29
Postat av: skickaaaaaaaaaaa

Az iskolában a tanár arról beszél a gyerekeknek, mit szabad csinálni és mit nem. Felteszi a kérdést:
- Mondjatok példákat, mit nem szabad a szánkba venni!
Pistike jelentkezik:
- Égő villanykörtét nem szabad a szánkba venni.
- Nagyon jó, és miért nem?
- Azt nem tudom, de anyu mindig azt mondja apunak: "Kapcsold le a villanyt, mielőtt a számba veszem"...

2007-11-25 @ 10:45:56
Postat av: évi

Zsu! az autocad nem olyan vészes csak gyakorolni kell:D! ki az a Teki?
FRu te hova tüntél???
pusaaaa mindenkinek

2007-11-25 @ 11:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0