joejt

Rostad lökot itt hotdogba rakjak. Szempillaspiral: en a feketere szavazok. Meg sose hasznaltam mondjuk barnat. Utolso amit otthon vettem az egy artdeco volt a douglasban. Teljes mertekben elegedett voltam vele. Egyszer azt mondta a kozmetikus akinel voltam parszor, hogy tok mindegy, hogy hosszabbito, dusito stb ugyanazt lehet vele elerni... . Szerintem van benne valami. Itt most vettem egyet amiert oda meg vissza vagyok:D. Make up store. Nem a legolcsobb, de legalabb giga szempillaim lesznek. Regebben vettem dm markat de az artdecohoz meg a make up storehoz kepest loszar volt. Amuuugy neha hasznalaok barna szemceruzat de ahoz is fekete szempillaspiralt szoktam es nem nez ki hulyen. Szoval szerintem fekete. Ja es en nem vennek vizallot, mert azt kb alig lehet lemosni. Esoben meg ugyis van esernyod. Uszni meg csak nem fogsz sminkben.

Make up store: link.
Artdeco: itt van sok minden.



Na joejt nektek. Holnap reggel megyek vissza:(. De penteken mult 6 het es talalkozunk:D. Csok.

Kommentarer
Postat av: z

majd szétrobban a fejem. rémálmaim voltak :DD nem tudtam aludni. már a hasam is fáj. (lehet hogy PMS-em van? :D)
vagy klimax?
upomoc!!!!

2007-11-12 @ 11:08:14
Postat av: vanda

hellou

na én itthon
az uj cuccokban most baromira jól érzem magamXD
nyilván mert elköltöttem nagycsomó pénzet

ha jövöl haza én szeretnék majd h&m-es mékápot itt bazz még mindig nincsen faszom.
vagy majd bekukknatok az általad linkelt mékápsztórba
majd aztat is mondom milyent meg mennyit.
na meg akkor álljunk rá a táskaprojektra
ha van kicsinyke időd mutiss majd képeket és választok jól.
furcsi hogy Marcimackó még 2 hétig otthon van és én meg itt egyedül..:(
arra gondoltam hogy tavasszal talcsizhatnánk majd berliben ha van kedved időd meg pénzed..:)
mert tavasszal megint utazom szerintem(legalább is szeretnék nagyon)
na na na?
aztán mehetnénk sztárbákszolni dánkindónáccba segget növeszteni(még jó hogy 2 hét alatt most le kell fogysztanom magam..XDD)

jóság lenne ez..
puszmákság az uradnak is

2007-11-12 @ 12:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0