hoooo

Egesz nap ki sem mozdultam. Kristof megjott 4 utan, folytattam a ki sem mozdulast. Elobb lementunk tejert meg chipsert (jo kombo:D) es amikor kileptunk a hazbol esett a ho:D. Meg mindig jo nagy es sok pehelyben. A fuvon meg marad, az aszfalton nem. Ki tudja reggel mi lesz belöle... .

Tej amugy aert kell mert stuva makaronert eszek köttbullarral mmmums. Ami = tejben megfozott kis csigatesztafele es husgolyo. Mmmmmmmmmm.

Na megyek es megcsinalom. Ildi munkahelyibulin van, Viktor rollspelezik, Krille evett kebabot (nekem most nem keee), ugyhogy ezt egyedul eszem. Enyem mind:D.

Johetveget:)!

Kommentarer
Postat av: beszél aki keres hallgat aki talál

szevasz!

akar a halál egyetemre járni, de kell. illetve...egyetemre (elte, bocccsss, nem fősuli :) azért járok mert belémnevelték és már nekem is bizonyosfokú igényem van rá de...nem vagyok biztos benne h ez az egyetlen üdvözítő út. mindegy.
myspaceről jut eszembe, enyémet megnézted már? milyen? mélt írsz? hmhmhm? nem kell hosszú...de megígérted :D

h&m-be nemtom mikor lesznek itt cavalli cuccok...bezzeg az avon-lacroix nem tétovázott, volt is sikere rendesen :) itt még csak poszter/képeket sem láttam...eddig itt csak madonna meg kylie akire emlékszem...mindegy, nema veze.
ja Vic: ha lenne sok pénzem Cavalli jönne h tervezhessen nekem nem fordítva ;)
ez a 3szög olyan lehet mint a burek: egészséges és joghurttal finom xD

jah télleg én is assztem h ez a suli valami hosszabb akció lesz, persze van rá esély h a svéd nálad egy life-long-learning project, de ez akkor is rövidke volt....gondolom neked is! de majd kerese valami önképzőkört, kukoricafonót, asszony-klubot, bármit, tudom én :)

múltkor ettem kebabot én is mert tom mekkora fan vagy és gondoltam kipróbálom...hát szerintem nem a legautentikusabb helyet sikerült kiválasztanom de próbálkozom tovább

nah megyek is letölteni a dj settjét. amúgy asszem megtaláltam én már a nevét (tod msn-en írtam:) csak nemtudtam h ez egy név vagy egy szó vagy mi...lövésem sincs a svédhez :)
máshoz viszont van szal télleg megyek xD végre....
csókok, m

2007-11-09 @ 23:23:58
Postat av: MUR

Szia Nyussz! Veled álmodtam és Mamával, és mindjárt megtudod hogy még kikkel. Kivételesen ébredés után is emlékeztem az álmomram és most szeretném elmesélni. Svédországban voltunk (miért pont ott??), és én indultam haza, Ti pedig ott maradtatok hárman. Te, Murmur és Dani. Oriási búcsozkodási bőgést rendeztünk, meg össze vissza keresgéltük egymást, mert valaki mindíg eltünt. De mire fel kellet szállnom a hajóra (?), ami óriásian hatalmas volt, mindenki előkerült és tovább bőgtünk. Azután elindultunk a hatalmas hajópallon Zolival (nem a Piros hanem marlenkás)- hogy ő honnan került elő gőzőm sincs, a bömbölési szertartáson még sehol sem volt. Mire felszálltunk a hajóra és leültünk, addigra az már repülő volt, és persze nem az ablak mellett ültünk, és Zoli átalakult hirtelen Zsuzsává
(aki a Mamid), és egész úton Ő vígasztalt, de nem sok sikerrel. Valószínú, hogy azóta is a levegőben kőrözünk, mert felébredtem. Jó nagy baromság mi?
Más: MA délután a Recontrában voltunk Nagypapalátogatás és vásárlás céljából. Apád teljesen el van bűvölve és varázsolva, odavan, hogy Bogi milyen gyönyörű és jószagú és mennyire hasonlít
Danira. Nagyon jó nap volt.

Vanda! Marcikirályfira én is nagyon büszke vagyok, jobbulást kívánok neki, és kitartást, és pusit küldök gyógyítót, Neked pedig simát.

Nyussz! Megkaptad már a küldeményt? Holnap este felhívunk.

Évi! Bocs hogy kimaradtál az álmomból! :-)))) Pusssz

2007-11-10 @ 00:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0