hohohoooo

Z: tapapaptatpatpaptappapapap.

Vanda: penzrol ne is beszeljunk tobbet:D. Ma amikor mentem at vonattol metroig gyorsan beugrottam, ahol a szepseges make up store dolgokat lehet venni es aaaaa. Amugy itt a blogomban fent van egy kep a make up store "falrol". Kutattam - bar nem sokat mert ket nagy taska logott rajtam - de nem leltem ra a szajfenyekre, mert minden ugyanugy nez ki es minden fehertol feketeig van :D. De penteken es vasarnap Stockholm az enyem:D. Ugyhogy, ami kesik nem mulik... . Taska fotokrol sem feletkeztem meg, meg eleted parjanak a kozlekesi eszkozoket fogom fenykepezni:D.

Na megerkeztem ide egy ora korul es a fraszt kaptam, mert ket idegent talaltam a hazban. De csak villanyszerelok voltak... . Ja mielott elfelejtem naprol napra gyonyorubb unokahugimrol ujabb kepek vannak wiwen. Nezzetek meg! Ma en hoztam el legkisebb ugyfelemet es egy tunder volt. Ugye csak szombat reggel talalkoztunk utoljara, ugyhogy amikor meglatott sikitott es mutatott ram es odajott es megolelt:D. Aztan hazajottunk es jatszottunk. MA meg ket gyerek jott, ugyhogy kesz ovoda volt. 5 gyerek. Egyutt 19,5 evesek csak. Nyomaszto:D. Kesobb jott az anyukajuk is es itt vacsorazott. Finomat ettunk es meg is van a recept. Otthon anyu ilyet fogok nektek fozni!!! Bar apu nem biztos, hogy megeszi de csipos ugyhogy van remeny. Hogy van a laba??? A het nem lesz semmi extra (remelem), bar ugye szombaton dolgozom. Raadasul deltol enyemek mind a 3an, deeeeeeeeeeee mondatk, hogy ha nem akarok egyedul lenni vegig, meg amugyis nyugodtan hivjam ide Kristofert. Kb meg be sem fejeztek a mondatot, mar hivtam is:D. Titokban erre gondoltam amugy is. Es igen jonni fog. Johetett volna pentek este, mert ok vendegsegben lesznek en meg egyedul, de kb 5ig dolgozik es tok keson erne ide. Uuuuu iszonyat budos van ... pasi patogatott kukoricat akart csinalni de szarra egette a mikroban:D. Mindjart beindul megint a tuzriaszto:D.

Jaj es a hetvegen anyuka telerakta a lakast karacsonyi fenyekkel es mikulas viragokkal. Annyira hangulatos. Vannak olyan nagy csillagok, amiket linkeltem meg mindenfele feny es en is kaptam a szobamba mikulas viragot (eddig semmilyen nem volt), meg tudjatok azt ami olyan mint egy gyertya tarto .-´-. igy megy haromszogben ertiteeek. De ma bedugtam fel4kor (majdnem tok sotet volt mar) es mostanra kiegett mind:D. De mondta is, hogy venni kell bele ujat, csak elfelejtette.

Na most azt hiszem megyek tusolni aztan olvasom a konyvemet. Egy luxuskurvarol szol es New Yorkban jatszodik. De tok jo es ertem es buszke vagyok. Ez a 3. sved konyvem es mindjart vegzek es mar tudom is, hogy mi lesz a kovetkezo:D. Buszkek vagytok ti is ram, tudom. Meg te is Ze. Ha nem, akkor nem kapsz semmit!

Najoejt. Csok.

P.S.: Mamikam meselj csak gyorsan az uj munkarol kulonben irgumburgum.

Anett te meg ne csak olvass hanem irj is:D. Irhatsz norvegul is, azaz sved tajszolas nyelven:D:D:D.

Kommentarer
Postat av: Ze

én büszke vagyok rád :) mit kapok? :D

2007-11-28 @ 08:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0