hgfd

Z: koszi. Nem tudom mit kapsz. Komolyan nem.

Vanda: aupair dolog >> en nem ugynoksegen keresztul jottem pl.

Na most megyek is mert csillio ezer dolgom van ma es pihenni is akarok. Es a kavem szar lett. Felmelegitettem a tejet, felhabositottam (volna ha sikerult volna) beleontottem a kaffet meg belenyomtat ket edesitot erre full savanyu lett a tejtol az egesz :s. Tegnap semmi baja nem volt meg. Sooot meg szerintem ma reggel is ittak belole:s. Kavet ide. Es uj kormoket mert szinte mindegyik beszakadt. Ja es most minusz 4 fok van. Tegnap se volt tobb. Majdnem el is estem a kocsibejaron mert jeges volt.... .Csok.

Kommentarer
Postat av: évi aki nagyon vacakul vam:(

nem panaszkodom, de ezt nagyon nem birom már nem akarok egyetemre járni inkább most egy fél évig vmi olyat csinálnék ami nem tanulás! Reggel mentem zh irni és Bálint mikor meglátott azt mondta h nagyon fosul nézek ki, pedig ö sose szokott ilyet mondani, uh tényleg szarul nézhetek ki de tükörbe inkább nem is nézek! de mire te jössz megszépülök:D!
FRu én nagyon büszke vagyok rád, nem hiába vagy a barátnöm:DDDDDDD!
győrben pénteken lesz az ünnepélyes advent kezdés és onnantol minden nagyon szép lesz:)! Döme azt mondta h jössz majd Győrbe is:)!
na most megyek alszom egy orát h egy fokkal "szebb" legyek mert a végén Bálint elhagy:D!
jo pihizést!!!!
Volim te

2007-11-28 @ 10:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0