haliho

Sietek mert nem sokara megyunk le varosba. Veszunk Kristofnak kesztyut:D.

Mor: hat ez hulye egy alom:D. En most a heten mindig legalabb kb 11ig aludtam (amit nem akartam) es mindig almodtam valamit. De hulyeseget csak. Nagyooooooooon jo, hogy vegre bementetek recontrabaaa. Majd este sztyoptol reszletes beszamolot kerek, meg toled is:D.

M: megkapod. Mar egek is:D. Otthon tobbhelyen lattam kiirva, hogy kebab, de ugyanugy nezett ki, mint a gyros. A gyros az hus szeletek egymasra pakolva a palcikan. Es kessel vagjak le. A kebab az daralt hu a palcikan, de ugyanolyan nagy gubo. Es nem kessel hanem un "borotvaval" szeletelik. Es nagyon vekony csikok lesznek. Es mmm.

Eva Vojnisek:
buszke vagyok rad, hogy kiosztottad! Fontoskodo hulye. Mennyi amugy gyor-kelmja kozt a jegy? Gyogyulkodas folyamatban, bar a hangom olyan mint ha ket hetig folyamatosan kiabaltam volna:D.

Pusselrakas es a hoeses eredmenye kepekben:



ebbol ez lett:

image374

Es a ho:
image375


Kommentarer
Postat av: pussy pussel

...akkor nem is kebabot ettem? ááááá télleg asszem falafel volt :D valami csicseriborsós húsmentes nagyon sós cucc...nyehehe ekkora picsát mint én :) persze elgondolkodtató h már követni se tom a hazánkban megtelepedő és kajáldákat nyitó nemzeteket (görög, török, libanoni, indiai, thai, kínai, japán, perzsa, arab, horvát, albán, szerb, svéd :D---csak ami először eszembe jut...ehh)...megyek is mindjárt lecsót enni, az legalább hazai :)
jah Vic! délután lttam voltál msn-en én is felmentem h egy perc és írok aztán jött a tv szerelő meg visszaültem tanulni és mire eszembe jutott h mit akartam már eltűntél :S de azért jó volt látni Téged xD
meg kell néznem egy kebabot közelről, érdekel h lehet darált húst nyársra húzni :)
na húzok én is
csókok!!!

2007-11-10 @ 17:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0