hajdiho

Z: ezt erdemled es kesz...:D.

M: most beszeltunk msnen:).

V: segitenek ha tudnek, elhiheted. De azt hittem, amugy, hogy szereted a munkat... . Menjetek egyutt kulfoldre. Ha akarsz nagyon menni.


En most mar kesz is vagyok csak azt varom, hogy 13:00 legyen kb. 10-kor megy a busz. Uuu mar egesz regen maszkaltam egy jot Stockholmban, ugyhogy remelem jo lesz ma. Terv, hogy veszek valami csinosat Boginak meg anyunak az ajandekot. Meg amit latok valakinek. Vasarnap folytatom csak nem egyedul, hanem KristoffalxD. 

meg csak 48 van



Mit irjak? Ma reggel megusztam az oviba menest. Apuka csak 10re ment, meg vasarnap megint elutazik egy hetre, ugyhogy bevallalta mind3 gyereket. Nekem csak fel9kor kellett kezdenem. Akkor indultak itthonrol, es segitenem kellett feloltoztetni oket. Mivel ugye tel van millio reteg ruha kerul rajuk es egy ora mire mind kesz lesz:D. Mert egyedul egyiknek sem megy. A fiu meg feltudna venni az anorakot stb, de mivel a lanyok kapnak segitseget, igy o is visit erte... . Nem, hogy buszke lenne magara, hogy mar egyedul is tudja (sima ruhat fel tudja venni). Ferfi agy:D.

meg csak 50 van



Meg nem tudom mikor jovok ma vissza, de raerek. Ok este vendegsegbe mennek, ugyhogy szabad vagyok. Van a melyhutoben nekem pizza vacsorara. Ugyhogy biztos itthon eszek. Nem akarok kajara penzt kidobni ma. Majd Kristoffal, mert van kajajegyem.

meg csak 52 van



Tegnap amugy mar negyed 10kor lekapcsoltam a lampat es szerintem eleg hamar el is aludtam. Ma meg nem tudtam aludni 8ig, pedig lehetett volna. Felkeltem elobb:S. Holnap remelem nem kell dolgoznom, amig szulok itthon vannak (fel12,12).

Nagyon orulhettek, hogy varom a buszt, mert csak idiotasagot irok most. Ez van. Inkabb itt varok, mint kint.

meg csak 53 van


Na mindegy. Elkuldom ezt a post-ot aztan helo:). Csok es johetveget, bar holnap szerintem ugyis irok, hogy hogy birjuk Kristoffal a 3gyereket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0