hajdiho

Torokfajos: meglesz bar ezt megigertem tegnap msnen:D.

Z: remelem mar teljesen jol vagy.

Bobbyné:D:D(bocs): milyen markat vettel??? AAAAAAAAAAAAa subway szendvicsre csorgatom a nyalam mar rohadt reg ota de Kristof nem hajlando sosem ott enni. Itt van egy pedig Uppsalaban. Stockholmban is van tuti de nem emlekszem h lattam volna. Es csokis cookiest is kerek. Sokat:D. Es olyan lehet hogy a csokitol ne dagadjak hanem eltunjon a zsir a szervezetembol??? kutatoknak ezen kene agyalni nem azon hogy hogy lehet 5 honapos hust eladni. mert hogy ezt lattam a tvben. valami uj csomagolasra izgulnak amitol az 5 honapos hus meg friss. hat nem tudom...


A hetem turheto volt. Szerencsre valotozott a csutortoki program. Petronella hivott kb 5kor hogy egy korabbi geppel jonnek igy mar otthon voltam fel8ra. Ugyhogy csak vacsiztattam oket meg jatszottunk, de lefektetni mar a szulok fektettek oket. Ellen a legkisebb meg menstrual:D. A heten tiszta dilis. Most mindig szomoru ha oviba ott hagyjuk. Regen sose volt. Csut. este amikor hazajott mama papa elfutott eloluk:D. De csut reggel amikor en vittem mind3at kicsit kestunk:D. Ellen volt az utolso. Bementunk ovijaba. A csoportja mar elindult kozben az erdobe setalani. Masik csoport ovonoje mondta, hogy menjunk utanuk itt vannak nem messze. Ugyhogy fogtam Ellent elindultunk a kerites fele erre lekezdett sirni. Ha ott hagyom sir, ha nem hagyom ott sir:D:D. Beultettem a kocsiba es kb rohantam h minel elobb odaerjunk. Epp almat evett a golyo csoport:D. Mivel mar minuszok vannak mindenkin overal van meg hatszar ruha es olyanok mint a lufik:D. Szegeny Ellen szomoru volt amikor ott hagytam, ugy el kezdett sirni de mondjak kb 5percig tartott:D. Lenyeg, hogy tul vagyok csutortokon. Pentek reggel Per vittem mind3at, mert ment dolgozni Ebba ovijaba. Neha mehetnek a szulok. Csak a reggli rutinban segitettem. Calleval meg kivansaglistat csinaltunk:D. Mar kuldik a gyerekboltok a katalogusokat amit o nagyon reszletesen attanulmanyoz es kb mind 2. jatekot kivalaszt, hogy azt keri:D.

Utana rendet raktam a szobamba mert gusztustalan volt. Mindenhol ruha es ujsag. Aztan ebed, es az egy oras busszal jottem, mert Krille ugyis dolgozott. O most ugye gyakorlaton van egy etterem feleben. Mint kiderult jo hely de nem igazi etterem hanem catering. De szereti es ez jo. Kb 4re ertem ide. Viktor itthon volt ugyhogy beengedett, Krille meg fel5 korul jott haza. Azota meg punnyadas van.

Jovo het ble. Kedden elutazik Petronella Pragaba es csak pentek este jon haza. Csut-pentek a pasi se lesz otthon, ugyhogy erdekes lesz... . Pentek este ezert lesz melo... .

Ja Zsu akarok neke Elle-t mert szereted. Sved kell majd vagy angol?

Kommentarer
Postat av: évi

Egész héten nem irtam mert olyan bleeee vagyok mostanában, mindig elhatározom h vmivel feldobom a hangulatomat de nem igazán szokott összejönni:(! kezdek kipurcanni! vmi horvát buli volt kimlén azt mentem megnézni, és találkoztam egy két ismerössel jo volt, kicsit kicsiptem magam, néha jo emberi fejet varázsolni!
mikor nem vagyok gépnél mindig annyi mindent akarok irni de amikor itt ülök semmi se jut eszembe, igy vagyok zhákon is:D! most kedvem lenne egy csomo pénzt elkölteni csupa szép ruhákra sminkre meg ilyenekre! de lassan jön a karácsony és ajándékokat kell majd venni, anyunak már megvettem uh eggyel kevesebb kell már csak! ötletek vannak uh lassan be is szerezem öket h ne vizsgaidöszakben kelljen kapkodnom!
Vicces lehetett ahogy a kiscsajjal rohantál az erödben, megnéztelek volna:)!
én horvát Ellet kérek azt talán megértenám:D!
már csak pár hét és jössz haza, nagyon jo lesz már!
már Zsu is tervez vmi kis közös csajos "bulit":)!
kitartás a jövöhéthez az is gyorsan el fog telni!
pusaaa a fiuknak is!
VOLIM TE

2007-11-17 @ 21:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0