faj a torkom nagyon

Zoltan: nem tudom, de biztos lehet kapni. A feherrol meg kerdezz emokat. Azok biztos tudjak. Kockast is:D.

Mami: beka akartam kapcsolni ott a gepet, de nem ment. LEhet hatul is kikapcsoltak vagy nem tudom, de inkabb nem probalkoztam:D. Logjal csak. Egyetemen azt is kell sokat. Ha mar a gimibol soha sem logtal:D:D:D.

Evika (direkt a):
takaritas elmegy. Eloadasra viszont szivesen beulnek csak, mert emberek kozt lennek:D. Csak vizsga nem kell.

Tegnap: ugye 7-kor ment a vonatom. Biztos ami biztos itthonrol el akartam indulni negyed es fel kozott (busszal max 10 perc az allomas). Persze sikerult felkelnem negyedkor:D. Panik. Kapkodas. No smink (mar utalok ugy kimenni). De a vonatot vegulis elertem es meg reggelit is vettem (3szög, ivojoghurt, banan, muzliszelet). 40perc az ut Stockholmig. Addig szepen kifestettem magam es megreggeliztem:D. Gustavsbergben km hosszu lista vart es oda is irtak, hogy ez ket nap melo. Na mondom azt mar NEM. Termeszetesen sikerult idoben befejeznem. Fel5kor el is jöttem onnan.
Suli jo volt mint mindig. De szomoru vagyok, hogy mar csak egy alkalom van hatra... . Fel9kor volt vege. Utan vegre elmentunk Amelivel valahova. Söderen (Södermalm) voltunk (ez Stockholm egy resze. Ami ilyen "fontosabb" es hires az Södermalm, Östermalm, Vasastaden, Djurgården, Kungsholmen, Gamla stan, Norrmalm stb.). Söderen volt a Tiesto is. Egy nagyon aranyos utcaba mentunk egy tok jo kavezoban. Meg sose voltam arra. Ettnuk sutit meg beszelgettunk felig nemetul felig svedul:D. Meg jo, hogy nagy volt a hangzavar es senki sem hallota:D. Sokan voltak amugy, mivel szerda itt is buli nap. Ugy hivjak, hogy lillördag, ami kisszombat. Szoval jo volt vegre valakivel kimenni, aki nem a Kristof. Felre ne ertsetek, imadom meg mindig, sooot, de azert mas tarsasag is kell.
11re ertem kb haza a lakasba. Fel 2ig pusseleztunk megint:D:D:D. Viszont vegre siekrult 10kor felkelnem, bar szerintem azert, mert rohadtul faj a torkom. Most lekuzdottem magamba egy kis joghurtot de mashoz nincs kedvem.

Na most megyek is kirakom a kepet. Ugysem:D.


Ja es megint meg jobban megszerettem mindent itt:D.
Imadok felkelni a Kristof mellet. Igaz koran volt, de jo volt. Es Stockholm olyan gyonyoru volt reggel. Meg kelt fel a nap 8korul. Es a sok viz, a szep hazak, a hajok. Aaaa. Nagyon gyonyoru volt ahogy, csillogtak az elso napsugarak a vizen. Csak az rontotta el a szepet, hogy -2 fok volt es az uj topanomban majdnem pofara estem a befagyott pocsolyakon:D.

Csok.

Kommentarer
Postat av: évika

Fru én ugy mennék hozzád és akor velem mehetnél kávézni meg sütizni:)! annyiraaaaaaaaaaaaaa joooooooooooo lenne! épp danival cseverészünk, vmikor jön hozzám és megyünk termálba:D! de még nem tudjuk h mikor:)!
már nagyon hiányzol te is! pusaaaaaaaaaaaaaaa

2007-11-08 @ 13:20:49
Postat av: Z.


akkor hozz nekem egy sárgát kék kornákkal rajta.
hänglsen - így keresd :)
köszi
Z.

2007-11-08 @ 15:54:58
Postat av: vanda

hellou

na akkor most beszámolok.
ma volt marci rémes manudlam?tétje, de egy igazi kis h?s.
szegényt 4 órát várakoztatték de végül kibirta.amikor falfehéren visszatolták a terembe az els? dolog amit mutatott a két kis békakezecskéjével egy szivecske volt nekem.imádom.jajj...
most a kórházban alszik, holnap hozzuk haza, már alig várom.nagyon féltettem.eléggé fáj neki de már egész ügyesen iszik(ugye azt muszály nehogy kiszáradjon)
ma egésznap a kórházban üdültünk.najó kivéve kb 2 órát összesen.
egyet egyedül voltam a városban(szhely).kellet mer eléggé kikészültem.
aztán Marcimamával voltunk turizni, vettem giga kardigánt meg nadrágot meg cip?t meg fels?t.ez mind kb 2500huf volt.és most gigatrendinek érzem magam.plussz van még uj piroskiszivecskés nike edz?cip?m és gyönyör?séges szövetkabátom.
ha sikerül lefényképezni akkor megmutizom neked majd.
húzós egy nap volt ma...de legyél Körmedikismacókapitányomra nagyon büszke.még azt is haygta hogy zsurit adjanak neki(persze nem vénába)egyszer nyáltermeléscsökkentöt meg egyszer fájdalomcsillapítósat.
örülök hogy jó ott neked nagyon, asszem ha meggyógyul nekünk is az lesz majd.
várunk már nagyon haza azért!
és irigykedek de csak picinykét hogy olyan jó helyen vagy, én is utaznék.
amugy cavalli cuccok itt is lesznek de szerintem nem nekem valók plussz aranyárban lesz..szal nem bánom..bár bizom benne hogy hátha egy táska befigyel:DDD

puszillak milliószor..és várom a "postaiküldeményt" :D

2007-11-08 @ 20:33:42
Postat av: keleteuropljanka

kint esik, Rex bejött, takaríthatom a folyosót...

gimiből lehetett lógni mert nem nagyon volt tétje, itt viszont annál több és jólenne mielőbb túllenni rajta. a gimi ehhez képest egy gyógyüdülő volt, de van akinek (pár évfolyamtársam pannonhalmáról, fazekasból, ilyesmi) pont fordítva: a gimi után ez pihenés neki és 4,9es átlaggal sír a szája h milyen laza ez a hely...mindegy. szal egyetemről nem szoktam és nem szeretek lógni és most is azért nem mentem be h órára készüljek....lényegtelen.
az egyébként egy új diéta része, h 3 szöget eszel reggelire? kevés a vasad vagy mi :)?
(jaaaaj egyébként klasszikus példa, h a (z általában) kisebbségi gyereket az iskolaérettségi vizsgálaton hülyének minősítik mert arra az utasításra, h rajzoljon háromszöget, ő rajzol 3 teljesen különálló volónalat - 3 darab szöget...)
amúgy nagyon örülök h boldog vagy, Kicsim :)
ja ha kész a pussel remélem nem kérdés h lefénykép s be a blogba egyenesen!!!
nah most tipli melózni, aztán talán eljutok szoliba is...
jaaaaaaaa nov 15 nyit az aréna oláza, lesz TH és RL :D
csókok

2007-11-09 @ 11:14:36
Postat av: m

uuu s majdnem elfelejtettem: JOBBULÁST! sok méz, meleg, ölelés

2007-11-09 @ 11:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0