esik megint a ho de mar esett is es megmarad es hideg van es jeg es ho

Evike: remelem jol ment a zh! Meg azt is, hogy most pihensz egyet es nem rajzolsz vagy nem tudom. Gondolj bele, mindjart karacsony es par nap "nyugi".

Z: te mindig felreerted amit irok. Es nem mondom meg, hogy mikor megyek. Tord fel az email cimemet (de nem mondom meg melyiket) es akkor megnezed a repulotarsasag emailjet es tadadadada. Gyogyuljal meg! Ez a dolgod. Pap. Tipmixhez gratulalok.

Zsu: tok egy feher lakast kepzeltem volna el. Kellemes csalodas foleg a piros. Szegenyt sajnalom... nem is akarom tudni, hogy miket mondtatok... :D. O nem ivott? Ja es orulok, hogy neked is jo az artdeco.

Vanda: ugye, hogy milyen finooom. De ne nem is talaltam Berlinben :s. De akkor emiatt meg a donkin donats miatt tuti megyek majd veled:D. Ma lent voltam varosban, h&mben is de a ruhak kozelebe sem mertem menni. Mas boltban sem. Egy hos vagyok.

Vettem ma arcpakolast vagy maszkot mittom. Most puha az arcom. Kristofot megleptem egy lush szappannal, mert utalom, hogy csomoszor o fizet nekem mindent, meg visitozott, hogy nem jo illatu a tusfurdo itthon. Es vettem valamit a kedvenc nagybatyamnak iiiiis:D. Titkosat :D. Remelem olvasod es kivancsi vagy nagyon:D.

A heten kapok penzt ugyhogy beindul a karacsonyi vasarlaaaaaaaas aaaaaaa de jo lesz. Meg a fotozas - vonatok taskak:D.

Holnap delelott meg megyek vissza... . Es ha jol tudom a ket kovetkezo szombaton ins dolgoznom kell. Nem tudom, hogy fogom kibirni :|. Mar mondtam Kristofnak is, hogy 3hetet nem fogok ott gebedni, ha mar o ilyen kozel van. Majd talalkozunk Stockholmban vasarnap es kesz:D. Csok.


Kommentarer
Postat av: z

nem baj
pap :D

2007-11-27 @ 09:07:04
Postat av: vanda

ja hát én kb nem tudom miből fogunk élni decemberben..azssem én bécsben fogom az ajándékokat beszerezni, 14-én megyünk..:)

plussz kéne vennem csomóságot, de hát...na majd valahogy kiokoskodom..vagy majd Marci fizet:D

én is egy eléggé eldugott helyen találtam meg amugy a fagyit..de annál nagyobb volt az örömöm..itthon matchbe láttam de valami 2000 valahányszáz forint és azt mondtam anyátok ennyiért nem veszek...tiszat szopás amugy, itthon lassan minden drágább mint kint!
asszem gyorsan keresek külföldön mnkát...amugy paraság hogy babysitter már nem annyira lehetek, a legtöbb agentur 18-24 között foglalkoztat embereket!
:(

amugy ezerrel fogyasztom magam, csak reggeli van meg ebéd, vagyira csak joghurt vagy valami kicsiség..és heti 2x torna.. (bár nem érzem hogy fogytam volna akár egy grammto is)
na most dolgozás..

puszmákság

2007-11-27 @ 09:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0