aaaa...

... tiszta borus minden es alig latok a lakasban. Z nem kell az okossag, hogy kapcsoljam fel a lampat, ugyanis pl. a nappaliban csak ilyen hangulat fenyek vannak!

Eppen takaritok jeei. Aztan vasalnom is kell es ingek is vannak:s. Ma lent takaritok ami sok aztan meg a furdoket ami szinte sok. Es meg hajat is kell mosnom, ami jo, de a hajszaritas unalmas meleg es hosszadalmas.

Z: Mami nem medve!

Evike: te tenyleg hulye vagy:D:D:D. De igy volim te ahogy vagy:D. Mi az az autocad amugy? Azt hiszem boldognak kene ereznem magamat, hogy nem ismerem. Vagy hulyenek. 

Aaa ma az ovi-ut egy szakasza full jeg volt. En meg ott araszoltam egy sportcipoben(promodos, ugyhogy el lehet kepzelni milyen a talpa) a fakocsival benne a ket dobrogi... . Mokas latvany lehetett. De ugyes volt voltam mint mindig es nem estem el. Ma megint en hozom el kicsilanyt. Ket masik anyukaval jon esti torna utan (6utan jessz).

Na megyek tovabb szenvedni. Szabadsaaaaaaaagot akarok:D. Anyu otthon nem akarok takaritani:D. Es a Bogin kivul mas gyerek hangjat sem kivanom hallani ha ott leszek! 3 het es egy nap. Zoltan talan ezt meg te is ki tudod szamolni... . Bar te csak rakodo pap vagy, nem gondolkodo... .

Kommentarer
Postat av: pap

azt hiszem nem érdemlem meg ezt a bánásmódot :D
mi ez az impertinencia?? :D

2007-11-29 @ 12:38:20
Postat av: vanda

hellou,

én is szabadságot akarok.
absolut demotivált vagyok, lehet váltanom kellene..csak kérdés hogy hova meg mennyi időre!
akarok utazni el messzira...de közben a kismackómat meg hiányolnám..:(
segítség fruskóóóó

2007-11-29 @ 15:51:17
Postat av: m

szia Kicsim, vagyok csak izé. a blogodat sincs időm olvasni (!) napok óta kb napi 5 órát alszom, ma reggel pl. a cégbíróságon kezdtem holnap mehetek bankba...faszom kivan. majd írok még...csókok

2007-11-29 @ 16:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0