aaa

Vanda: jaja eleg draga. Azert csak a szempillaspiralom van onnan egyenlore:D. De h&m-be is vannak jo dolgok szoval... .

Z: jobbulast. Dolgozol ma vagy otthon lopod a napot?

Torokfajos: remelem mar jobban vagy es latod kibirtad:D. 1-2 kep mar keszult. Nem sok olyan vonat meg metro van am. De egyszer vagy ketszer lattam es le is fenykepeztem de csak telefonnal az meg nem a legjobb minoseg. De igyekszem majd:).

Aaa felek a holnaptol. Temetesre mennek szulok Del-Svedorszagba. Ugy volt, hogy megy a srac is de kitalalta, hogy o nem akar. Kepzelhetitek mennyire orulok. Pedig neki is megvolt mar a repulojegye. Mivel kora reggel mennek es keso este jonnek megnyertem mind3at. En viszem oket en hozom oket en adok vacsit en fektetem le oket. Aaa. Mar most latom, hogy este 9re mar idegbeteg leszek:D. A srac ujabban nem hallgat ram... . Penteken megyek Uppsalaba. Most vasarnap este kell visszajonnom. Aztan meg pentek este jovo heten dolgoznom kell mint holnap este. Aaa. Ugyhogy jovo heten csak szombaton megyek, de csak kedd reggel kell visszajonnom:). Na eszek joghurtot meg aztan takaritok aztan tanulgatok. Ma van utoljara suli:(.

Kommentarer
Postat av: banánturmixxx

szia!
kösz a tanácsot :) fekete lesz. de: vízálló. kötelezően, különben inkább árt mint használ: a szemem könnyezik mint állat, egy perc alatt lepislognám a cuccot és akkor nem simán karikás lenne a szemem mint most de még fekete is :)
szerintem estére magától lejön ez is...az Alien testnedve is kimarta a hajótestet!!!
nah. gyerekekhez kitartást, de minél több a eló velük annál hamarabb itt lesz a nap mikor röppensz haza :D
igyál sok aloe vera gált, s akkor erős lesz az immunrendszered, nem fázol meg, és miegismerem a hangod a telefonba.
méllel mi van? xD
csók

2007-11-14 @ 10:38:23
Postat av: torokfájós

jó de jó üresis! csak olyanjók azok a svéd tipusok
de köszönöm az eddigiket
kibirtam jaja de azér a kataflam az kell még igyis
holnap megyek kontrollra,remélem jótmondanak majd!
csoki

2007-11-14 @ 22:42:49
Postat av: z

otthon szenvedtem. de ma már vagyok.
van egy óvónő ismerösöm. majd kiküldöm és majd "megveri a szarosokat" :)))

(triffa áginak a 8. percben kiment a bokája tegnap a loki-győr meccs alatt.)

2007-11-15 @ 08:55:47
Postat av: mél

vááááááááááááá kééééééééésszzzzzzz voookk!
hehe
holnap megyek lelketépíteni berekfürdőre vasárnapig nem leszek...
most meg előadást kéne tartanom, de egy kajaflash kellős közepén vagyok! subway csokis süti rulez!!!
Picim Neked jó hétvégét, jó szurkolást :)
akartam még valamit de elfelejtettem...pusz

2007-11-15 @ 16:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0