tisdag

Alla människor är ledig från lördag till tisdag. I ungern och i Sverige också. Och jaaaag??? Jag jobbade på lördag, söndag och måndag också. Idag är ja entligen ledig. Men... bara en dag


Kristofer: vad ska du få?! Jag ska inte säga! :D:D:D:D Varför skriver inte Marcus??? bahh.


Végre nem dolgozom két teljes napot. Ez már nagyon kellett. Az persze jellemző, hogy az egyik nap május 1., amikor minden zárva van. Pedig el akarok menni H&M-be meg szoliba. Nagy dilemmám, hogy cipőt vagy ruha ruhát vegyek. Úgy értem nem ruhaneműt hanem ruhát:D: Mindkettőt fogok csak az egyiket itthon a másikat kint!

Ma 10kor keltem, mert hülye vagyok és nem tudok tovább aludni. Rendet raktam kicsit a szekrényemben. hajat mostam és szárítottam, lakkoztam (nem hajat) és punnyadtam.

MAMI: te hülye vagy:D:D:D:D. De a szombatot várom nagyon!

Vickó: ne csak olvass hanem kövesd Mami példáját és írj kommentet!

Zö: video -> coming soon! :D.


Páááááááááá


Kristofer: puss o kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0