stockhoooolm

na most van idom

szombaton jottunk - ejfelre ertunk uppsalaba. kristofer bejott elenk stockholmba :D ez meglepetes volt xD

vasarnap - varosban maszkaltunk. dani most van ugye eloszor ugyhogy kristofer bar mennyire tiltakozik tiltakozott probaltam mutatni neki sok mindent. daninak.
este meg ildivel robertoval meg mi 3an kimentunk gammla uppsalaba. regi uppsala. ott vannak a regi kiralyok eltemetve. ott en is most voltam eloszor :D.

hetfo- kristofer elment suliba. nekunk sikerult delben kelni. esett az eso. amikor vegre elallt elmentunk granby centrumba - kicsi bevasarlo centrum fele. nezelodtunk vettunk kajat aztan haza ebedelni. utana delutan lementunk varosba megint. kristoferrel egyutt.

kedd- varosban maszkalas megint 3asban. vegre KEBAB eves. csatlakozott kesobb viktor. aztan hazament. beultunk egy iszonyat aranyos kavezo cukiba. finommm sutit ettem. linne cafe a neve.

szerda - ma van. 11es busszal mentunk stockholmba be. en kb egesz vegig iszonyat szarul voltam ugzanisssssss megbeszeltem a stockholmi aupair csaladdal (anyukaval) hogy talalkozunk bent egy kis interjura. 12:30 volt az idopont. nagyyyyon izgultam. meg soha nem beszeltem ugy rendesen egy idegen sveddel :D. de vegul minden jol ment. azt mondta jobban tudok svedul mint egy lengyel csaj aki aupairkent dolgozik a kozelukben. ertettem is midnent. de azt mondanom sem kell hogy tobbnyire o beszelt:D azert en is! de direkt csak kettesben akartam vele beszelni. tudtam ha kristofer velem van akkor vagy o beszel vagy en izelek elotte beszelni mert o mindig javitgat. nonek meg az volt a fontos h mondjam a magamet :D
nagyon aranyos volt. aug 1en lehetne is naluk elvileg kezdeni. majd meg errol irok

7kor indult este stockholmbol a busz. 8 elott ertunk be vmivel uppsalaba. vettunk ICA-ba kajat es most itt vagyunk a papaja lakasaba mert o Mo-n van es holnap mi hordunk helyette reklamokat. reggel :D

mai nap termese (egesz sved vasarlas kb): egy nagyyyyon szep fekete tunika, egy ugyanolyan gyonyoruuuu fekete linne. mindketton aranyos koto. eeeeeeeeees egy kurva szep FRIIS COMPANY taskaaaaaa. iszonyat jol nez ki :D.
a markara ra lehet keresni. ajanlom. legkozelebb Mo-ho becsben szerezheto be egy.

idojaras itt: kb 5-10 fokkal hidegebb mint otthon (mielott eljottem otthonrol). sut a nap kiveve hetfon. kis kabat felso eleg.
es ami nagyon tetszik h negyed 11kor este meg vilagos van:D akkor kezd kb lemenni

errol meg a tobbirok  majd jonnek kepek

pusz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0