SKORskorSKORskor...

Ezek közül kell valamelyik! Vagy mindegyik. De a szivem csücske az első és második vagy ami nagyon hasonlít rá. Uppsalában főcél szerezni egy ilyesmi cipőt :D! NA meg a 3. a szandál. Hiszen szandál kell mert jön a nyár. Persze jellemző, hogy az a divat, ami nekem rohadtul nem előnyös. Az orrán éppen hogy kivágott topán. De az én kurva bumszli nagy lábujjam, hogy nézne már olyanban. Nem baj. Addig próbálok, amíg találok olyat, ami jól áll :D !

Holnap meg nyakamba veszem a várost. Vagyis csak egy kis részét. Megyek szoliba aztán meg bevetem magam Váci utcai H&M-be. Pénzt kell költenem. A csodálatosan gyönyörű a-linje jackam (olyasmi mint a képen csak az enyém sima fekete és kicsit rövidebb) óta nem vettem semmit. Ami kb két hete volt:D. Amiért megyek a H&M-be - tunika vagy ruha ami jó a répanacihoz is és legginghez is! Persze megnézem majd Zarat meg Promodot. Mert hülye picsa vagyok akinek végre akkor van szabadnapja amikor nyitva vannak a boltok. Pedig lenne más ezer dolgom de nem érdkel. 9-kor fogok kelni :D. Ne elég már... .

Jag vill haaaaaaaaaaaaaaaaaaa

183803-15
183803-16
183803-18

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0