onsdag

végre itthon..

eddig jó napom volt nagyon. így is folytatódjon.

Reggel 7 óra helyett 9kor sikerült felébrednem - valaki hívott telefonon. Jó nagy táskás szemekkel (smink se tüntette el:D) fél 10 után valamivel sikerült is elindulnom. Blahára még hamar kiértem és gondoltam a Copy Generalban is hamar végzek a nyomtatással és irány suli. Hááát naív voltam. Egy önkiszolgálós gépről átküldtem CG címére az emailt amit kiakartam nyomtatni (a nyári beszámoló, amit egy év késéssel végre megírtam). Természetesen csak 1 gépen tudják megnyitni az outlookot, amin épp a kibaszott rendszergazda végzett karbantartást. Fél órát vártam, türelmesen nem nyafogva. Tudom jól, milyen szar ha sürgetik az embert, amikor önhibáján kívűl lassú (pékség..). Aztán kiderült, hogy manapság már az önkiszolgáló gépről is lehet emailt nyomtatni. Átpattantam oda. Az a gép egy nyomtatóra van rákötve. Ami szépen kinyomta nekem az első oldalt a 9ből aztán helóóó. Beszart. Srác próbálta szerelgetni, de akárhányszor újra akart nyomtatni begyűrte az összes papírt. Itt már kezdtem izgulni, hogy 12re sem fogok beérni az Alkotmány utcába (addig van nyitva a tanszék). Aztán megkegyelmeztek nekem és egy másik gépen, amin van internet (csak amgán célú) megnyithattam az emailemet és kinyomtattuk. 5 perc volt kb. De én vártam érte 1 órát. Jessz.


Sokat írtam és lehet, hogy zavaros meg hibás, de át nem olvasom most.

Siettem bgf-re. Berohantam épületbe, kértem egy késedelmi csekket, kirohantam postára, ahol legszívesebben felrugtam volna 2 vénasszonyt. Az volt a hibám, hogy nem a törzshelyem az a posta és a 3 ablak közül beálltam az egyikhez sorba. Amikor ők ketten egyszerre üvöltöttek kb rám, hogy MI IS ODA VÁRUUNK. Mondom jó de van 3 sor. Erre banyák: de itt nem az a szokás... . Idióták.

Na csekkbefizetés után vissza fősuli. Megkerestem akinél le kell adnom a beszámolót. Nagyon aranyos volt tényleg. Odaadtam a csekket meg a beszámolót. És kiderült, hogy ő már elintézte nekem a szakdogámat. Azaz nem kell elvinnem a konzulenshez, hogy kérjek igazolást, hogy még idén záróvizsgázhatok vele. Ennek örültem, mert lekéstem a Copy General miatt a tanár fogadó óráját.

Úgyhogy mondta is a nő, hogy már csak egy dolgom van. Tanulni :D. Meg ugye levizsgázni. Ez kettő feladat... .

Úgyhogy ez letudva, és a kő is leesett a szívemről, hogy nem volt még késő.


És még egy naggggyon jó dolog. Épp jöttem le a lépcsőn, akartam büfébe piát venni, amikor valaki sikít mögöttem:D. Megfordulok és az Aneeeeeeeeeett volt. Csillió éve nem találkoztunk. Elsétálunk nyugatihoz aztán elmentünk oktogonra. CCC-be vettünk (szerintem finom, szerinte nem:D) vmi jeges kávéfélét és elsétáltunk Andrássy úton a Deákig. És közben csorgattuk a nyálunkat többek közt a Louis Vuitton bolt kirakata előtt:D. Zarándok hely....
Anett holnap meg Norvégiába és csak a záróvizsgára fog haza jönni. Akkor találkozunk megint. Utána meg ősszel Osloban :D. Így legyen!

Anyuva l délután megyünk barnulni szoliba, de azt hiszem rá veszem majd őt, hogy menjünk el H&M-be :D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0