och - és

Van még jó pár kép de azért nem bombázom szét teljesen a blogomat. Ha érdekel szólj.

Vickó te meg adj valami élet jelet magadról :s. Ha otton vagy holnap este akkor felhívlak!


Álmos vagyok. Holnap végre aludhatok.

Holnap fantasztikus program:

-beszámoló folytatása és befejezése.
-mosni + rendet rakni mert a szobámban nem látom a parkettát. A bőröndöm és a tartalma szétfolyt. De nem volt időm - Tatán voltunk és dolgoztam mióta hazajöttem Uppsalából.
-rendbe rakni a fejemet (arcomat) mert a benti (meló) levegőtől teljesen tönkremegy. Körmöm is. Azt is rendbe rakom. Bár nem lehet nagyon segíteni rajta :s.



Jag är jätte trött. Jag ska sova snart. Imorgon ska jag inte jobba - jag får sova till ??.

Jag ska göra imorgon:

-skriva 1 uppsats (skola).
-tvätta och städa mitt rum. Jag måste göra imorn.
-ansikte + naglar!


God natt - sov gott - hej då!

Jó éjt - aludjatok jól . pá!


Sov gott älsking - puss o krammmmmmmmmmmmmmmm!

Kommentarer
Postat av: vickó

sziaaaa Fruskoooooo!
végig követtem a svédországi körutadat,nekem is bejött volna egy ilyen lazulos hét!
most épp nagyon szenvedek mert nem birom elviselni ezt a dög meleget, iszonyu. valahogy jobb lenne lent lenni horvátországban a tengerparton. nem tudom hogy hogyan meg miből de idén ha kell még gyalog is lemegyek:)!
péntekig györben vagyok de este felére már hazaérek és otthon leszek hétfö estig uh bármikor hivhatsz aztán csapunk egy bumapartyt:D!
meg ha lesz egy kis idöm akkor megyek hozzád ám!
már csak 6 vizsgám van és remélem gyorsan meg lezsek velük!
na most sietek pusaaaaaaaaaaaaaaaa

2007-05-24 @ 13:43:56
Postat av: z

upomoc!!

2007-05-25 @ 08:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0