itthon most - hemma nu

Gondolom Évi te vagy az első inlägg:D


Hazaértem épségben. Szombat éjfélkor körül kb fél óra késéssel megérkeztem Ferihegyre :s.

De a jó hííííííííííííííííííííííír (megint beragadt beszarás)

augusztus 1-től van Stockholmban munkáááááááááááááááááááááááám!!! :D
Nem akarom elkiabálni de amikor találkoztunk úgy tünt, hogy bejöttem a Nőnek (nem Mami, nem úgy:D). Nagyaron aranyos volt. Végig értettem őt én meg kis tőmondatokban beszéltem:D. De azt mondta, hogy jól ment. Majd fejlődök. Mondta, hogy gondoljam át és majd írjak a hétvégén (ami most volt 19-20), hogy mizu. Amúgy szerdán (16) találkozunk Stockholmban. El nem tudjátok képzelni mennyire izgultam. Hányingerem volt kb meg stb:D. jobban izgultam mint érettségi előtt:D. De túl vagyok rajta és ok. Amikor köszöntünk már megnyugodtam. KB 40 percet beszéltgettünk: családról, munkáról náluk, rólam  stb. És ugye megbeszéltük, hogy mikortól kezdhetek.

Még Uppsalaból írtunk szombat délután Kristoferrel, hogy nagyon jó minden és hozzájuk akarok menni. TEgnap este még nem válaszoltak. Már majdnem félálomban voltam amikor hívott Kristofer, hogy írtak emailt. Szimpatikus vagyok stb és beszélt a férjével és ENYÉM A MUNKA AUG. 1-TŐL! Utána alig bírtam aludni. Járt az agyam:D.

Részleteket ide nem írok. Kérdezzetek máshol ha érdekel.

Jövő héten Vicko találkozunk és kész.

Mamikám veled is.

Z: kézimeccsre addig megyek még de a feltétel MARLENKA!

Kristofer: Jag älskar dig! Du är jätte söt (du sa nått igår på telefon xD). Jag ska bli ledig på onsdag (eftermiddag) och jag ska bli på msn. VI måste skriva mail igen. Jag har skrivit idag men bara ett kort mail. Jag är skittrött. Jag vill inte jobba. Jag vill vara med dig :(. Jag saknar dig jätte mycket. Två månader kvar :S. MEEEN jag ska jobba i Stockholm hrhruhruhurhururuurrurulululhurururururuuuu!


Akartam meg valamit irni de nem tudom mit. Most pedig furdes fogmosas alvas, mert holnap megint 7re megyek :S. Szerdan is. De csak felnap. Okej.

Pá - hej då  -gonatt - jóéjt

Ja es a kepeket majd feltoltom ide vagy valahova ha lesz idom. Ekezet is kesobb jon (ha nem leszek lusta allitgatni a billentyuzet nyelvet).

Kommentarer
Postat av: mami

én is arra tippeltem h Vic lehet a másik kommentelő :D
amúgy: NAAAAAAGGGGGGGGGYYYYYYYYYYOOOOOONNNNNNNNNN-NAAGGYYOON BÜSZKE VAGYOK (nocsak, itt is beragadt) az én pici lányomra - ill. nem is olyan pici, ráadásul mindjárt kirepül, és egész messzire :( -, hogy ilyen ügyes-okos nagylány (anyja lánya, nemhiába:)
szóval kiri vagy lányom (királylááány, és még a hosszú szőke haj is stimmel), jövő7 tali (vagy már most?), július elejéig vagyok végig, aztán meg kitudja...szal addig használjuk ki, amink van
smaccantás
"kinn a parton aranyfényben férfiak-nők fekszenek
nagy hajókkal a háttérben én a büfében leszek
épp azt fejtem meg hogy mennek a anagy dolgok körbe-körbe
ezüsttálról felidul a hold a Nap belefordul egy vasvödörbe"

2007-05-22 @ 21:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0