färdig ... nästan

min uppsats är nästan färdig. jag måsta skriva lite mer...

jag är trött. ska sova snart men först bada och sedan ligga mig...


imorn jag måste lite städa och diska och tvätta mitt hår (förmiddag) och kl 12 jag, min bror och Xéni (en vän) ska gå till sjukhus. Bogi är där :). Jag älskar min lil brorsdotter. Hon är jättejättejätte söööt.

Ikväll ska vi gå på teater - min pappa, min mamma, min bror o jag. Jag vet inte vad ska vi kolla på...


OCH - jag lära mis svenska nu. Ni måsta säga/skriva är det rätt eller inte.. Tack!!

gonatt

och nu det på ungerska:

majdnem kész a beszámoló. még egy kicsit kell írnom.
fáradt vagyok. mindjárt alszom de előtte még letusolok.


holnap kicsit rendet rakok mosogatok hajat mosok aztán irány danival és Xénivel a kórházban. megyünk Bogizni:D. már úgy várom. hiányzik a kiscsajszi pedig csak egy napja ismerem és még csak két napja él! Imádom őt és kész. készüljetek fel hogy mostanában nagyon sokat fogok róla írni és sok kép is lesz tuti.

holnap este megyünk színházba. anyu, apu, dani és én. nem tudom hogy mit fogunk megnézni

jóéjt mindenkinek - jóéjt pici Bogi Lili

Kommentarer
Postat av: mami

"...úgy érzek mint Sophie Marceau, kinek folytatják a házibulit non-stop..."
ahoj nagynéni!
tegnap én is babáztam délután sokat(Dorci baba, Dani baba :D)és nagyon jó volt, tündér mind a kettő, DE éjjel azt álmodtam h nekem is van egy gyerekem (nem, nem Te, ha úgy vesszük, végül is a kistesód:)!!! fúúú meg még naggyon sok mást is álmodtam mellé, de ezzel kapcsolatban, és kellett pár óra reggel mire magamhoz tértem teljesen...és rájöttem h télleg csak álmodtam.
csók, m

2007-05-28 @ 12:56:44
Postat av: nem v, nem m, z

mit álmodtál még?
találtam otthon egy álmoskönyvet, majd megfejtem.

2007-05-30 @ 10:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0