>>>

Pénteken hajnalban vitték be Csillát a kórházba. ÉS 12:50-kor megszületett László Boglárka Lili. Dani bent volt a szülésnél. Aznap még nem lehetett megnézni a kiscsajt. És úgyis este 8-ig dolgoztam, így sehogy sem tudtam volna bemenni. Este Danit megleptük. Itt voltunk sokan és ünnepeltük az Apukát:D. Szombaton kett?ig dolgoztam csak. Jöttem haza, letusoltam stb. És mentünk be mind a 4en a kórházba. Hát Bogi valami tündéééééééééér. Nagyon aranyos. A kórterembe nem lehet bemenni hanem ?k jönnek ki. Fel is vettük 3an. Apu nem merte csak simogatta:D. Olyan finom babaillata van és puha és aaaa. Már most imádom ?t. Nagyon jól viselkedett. Egyszer sírt, mert épp kitolt valamit:D. Többynire csak nézel?dött, néha nyekergett. És szopizni próbálta az ujját bár még nem talál nagoyn bele a szájába... csak néha:).
ANyuék el?bb elmentek, mert mentek Incivel Bozsokra. Mi még Danival kb 7ig ott maradtunk. Nem tudok betelni vele. Egész nap csak bámulnám, ahogy alszik:). "evett" kicsit és utána már égig aludt mi meg Danival fogdostuk:D. Jól t?rte.

És a képek:
image71
Apa és lánya (Far o dotter)

söööööööööt

nagyimama - farmor

nagynéni vagyoooooooook - jag är faster

Bogi talpa és a nagypapa hátul - Bogi och farfar

m m m

Más: Kristofer Görögországban sütteti ma reggeltől a hasát. Én meg itthon irigykedek :D. És beszámolót írok.

Kristofer ar i Grekland - Rhodos. Jag vill ocksaaaaa :D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0