dagens

Nap kajája: marhahúsos bourekas (azt hiszem így írják:D).

Nap vásárlása: gyönyörüséges kendő ami pontosan így néz ki (H&M mi más :D)

Scarf från H&M

1390,- vagy 1490,-
HUF inte SEK



Nap főiskolája: BGF :D. Idén fogok záróvizsgázni, de mivel a szakdogámat tavaly adtam le így most ki kell kérnem és megmutatnom a konzulensnek. Aki remélhetőleg azt fogja mondani, hogy vizsgázhatok vele idén is (változtatás nélkül...). Csak, hogy valahol kallódik a szakdogám :S. Az igazolást 21-ig kell leadni. Holnap van fogadó órája a tanárnak. És mivel a szakdoga még titkos helyen van így kétlem, hogy a héten kapok igazolást. Jövő héten SVERIGE-ben vagyok xD. Aztán hétfő 21 amikor le kell adnom. Mókás lesz. Bár a BGF-en én még soha semmit nem adtam le szerintem időben... . Mondjuk ők sem szoktak időben tájékoztatni... .

Nap fénypontja: 10 perc izzadás a bioláriumban :D. Nagyon meleg volt és most cukorka se volt a fejtámlán. De mindegy mert ÉN még cukor nélkül is barnulok :D. CSAK ÉN!


KRISTOFEEEEER: 4dagar kvar :| ! :D.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0