3

TRE DAGAR KVAAAAAAAAR!

Már csak 3-at kell aludni.

Szombaton repülünk. Jön Dani (tesó) is. Már nagyon várom. Hiányzik már iszonyat a Kristofer. Jaj már lennék ott, hogy leszállok Uppsalában a vonatról xD. Kb éjfél lesz mire odaérünk. De mindegy. Vissza is este indul a gép.

Holnap dolgozok 7től fél 2ig aztán szoli aztán haza és mosok. Ble.

Ma azt hittem megőrülök. Árkádban fagyikelyheztünk (lent a képek) aztán Csilla hazament mi meg Anyuval benéztünk egy-két boltba. Nem akartam semmit venni (akartam persze, mindig akarok de nem volt nálam pénz, meg amúgy sem akartam vásárolni) de kinéztem magam millió dolgot. Aztán bementünk a STREET-be. Cipő bolt. Nem igazán szoktam ott olyan cipőt találni ami tetszik. De ma.... Szerelmes lettem:D. Van egy álom cipőm. Amit a jövő héten azt hiszem megveszek. Nem egy konkrét hanem olyan mint a cipős inläggbe az első. Fekete klack. Na majdnem ugyanolyat találtam ebben a boltban. Ésssss a lényeg, hogy csak 7000 HUF volt. Ami rohadt kevés mert eddig 10500HUF volt a leglolcsóbb verzió itthon. Amit akarok konkrétan az meg 20000HUF. Na de miért is lene nekem ekkora kurva nagy szerencsém. Csak 40es volt. És az nagy msot. :(:(:(:(:(
Volt még ami tetszett 8ezerért de most nem hasonlót akarok hanem pont olyat amilyet elképzeltem. Ha több pénzt kell érte adnom, többet fogom. KELL. MÅSTE HAAAAAAAAA.


Mami: te kész vagy! Meg volt a jóéjt kakaó?:D:D:D Bevalomm a cd-re még nem volt időm. Holnap talán. Horvát karaktert meg írj nyugodtan. Én is írok magyart:D. Mi van a hrvatski munkával???

Kommentarer
Postat av: Kri

JAG ÄLSKAR DIG!!!!!!!!!!!!!

2007-05-10 @ 00:01:36
Postat av: Kri

Snart är du här hos mig, jag längtar efter dig gumman. Puss puss
Jag älskar dig!

2007-05-10 @ 00:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0