Uppsalaaaaaaaaaaaaa

igen igen igen. vegre itt vagyok uppsalaban kristoferrel :D. el sem hiszem. olyan mintha kb a mult heten lettem volna itt. igy utolag nagyon hamar eltelt ez a kb 5 het. pedig kozben.... mindegy. vele vagyok.

szerdan reggel jottem. 9:05-kor szallt le a gep skavsta-n. onnan mentem repteri busszal stockholmba. kb 11 utan ertem be valamivel. onnan meg 12:10kor indult a vonatom UPPSALA-ba :D:D:D. volt tobb mint feloram. bar mire megtalaltam a jegypenztarakat eltelt vagy 10 perc. stockholm cityterminalen egy nagyon nagy allomas. ott vannak buszok vonat minden. tobb szintes. pl most voltam csak lent a jegypenztaraknal (vonat) es egy akkora csarnok az h kesz... nem is tudtam eddig hogy ott van pedig voltam mar tobbszor ott:D. na szoval volt boven idom. megvettem a vonatjegyet aztan vettem egy sved ELLE-t (300 valahany oldal:D) es leultem elutni az idot. de mar nagyon indulni akartam :D. vonatrol hivtam kristofert hogy ki tud-e jonni. es igen volt a valasz xD. 12:50re ert be a vonat uppsala-ba. nagy nehezen lekuzdottem magam a 20,6 kg-s borondommel a vonatlepcson es mentem elore. es meglattam ot aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa annyira jo erzes volt. ugy izgultam mintha az elso randik egyike lenne :D. nagyon jo volt. el sem akartam engedni :). aztan papaja (kijott o is de csak kesobb volt idom ot eszrevenni:D) hazavitt minket. azota meg itt vagyok.

tegnap voltunk lent varosban maszkalni. ettunk kebabtallrik-ot. imadom. annyira finom. kaptam egy svea taskafelet. amin sikerult ugy osszeveszni, hogy legszivesebben hazajottem volna:D. de azota oke minden. dani meg hivott nonap miatt:D. olyan aranyos. tok el is felejtettem h nonap van. kristofer is:D. bar sztem itt nem nagyon van. legalabb is nem marc 8 az tuti.

most o suliban van. papaja jon ide 3-ra es megyunk be stockholmba. papaja, piroska, viktor es mi. 6-kor indul a hajo tallinba :D. vasarnap delelott erkezunk vissza stockholmba. akkor kristoferrel bent maradunk maszkalni es csak este jovunk haza.

na megyek lassan hajatszaritani. meg probalom kiszaritani meg kihuzni. meglatjuk mi lesz belole:D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0