stokcholm - uppsala

na vasárnap Kristoferrel bent maradtunk. sétáltunk jó sokat a belvárosba, Gamla Stan-ban (óváros), ebédeltünk Max-ba és vettem Daninak szülinapi ajándékot. Design Torger boltban egy párna huzatot. egyik fele feéhr másik meg zöld és foci pálya van rárajzolva :D. erről többet nem írok. jó volt, szép volt. fényképeztünk is sokat. majd feltöltöm őket, de most nem.

a lényeg, hogy vissza akarok menni. hiányzik Kristofer.

fél 4es busszal mentünk haza Uppsalaba. hétfőn suliban volt Ő. addig én mászkáltam, bicikliztem sokat a városban. vettem egy tavaszi kabátot meg egy felső. délután meg együtt voltunk :). elmentünk godis boltba és vettünk több mint egy kilót :D. na mi a godis??? ki tudja?:D.

kedden szintén suliban volt. megint lecykliztem a városba, most feltöltött aksikkal a fényképezőben :D. és csináltam egy rakat fényképet. mindkét nap gyönyörű idő volt. nap sütét és 8-10 fok. vissza akarok menni. kedden negyed 4-ra mentem elé a suliba. először. meg is lestek az osztálytársai :D:D. de kedd már nyomasztó volt mert szerdán meg ugye jöttem haza :(.

alid tudtam behúzni a bőröndön a cipzárt pedig nem is vettem sok mindent. anyu kért szószt. meg én vettem egy-két finomságot. így is több volt mint 20kg, de nem kellett kifizetni szerencsére.

szerdán a repülő 10:05-kor indult Skavstaról. a reptéri busz Sotckholmból 7-kor. így Uppsalaból 5:40-kor kellett mennem vonattal. utáltam. Kristofer lejött velem a vonathoz. annyira rossz olyankor. amikor ott hagyom őt... nem akartam elengedni :(. de most először nem bőgtem. szerintem azért mert még az álmosságtól ki se láttam a fejemből... meg nem a reptéren voltunk hanem egy vonaton. ami olyan mintha csak pár napra mennék el. de sajnos nem. legközelebb április 6-án találkozunk. ferihegyen. jön egy hétre.

nekem pedig meg van a jegyem májusra. csütörtökön vettem meg. május 12-19. és mostjön velem a Dani is xD.

lehet, hogy unalmas a beszámoló. ez van. élőben úgyis mesélek :D.
meg majd a képek...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0