Smygehamn

aaaaaaaaaaa meg fogok őrülni ......
Regisztrálram kb 3 aupair oldalon. Ebből egy az amivel megyek is valamire. Másik kettőn csak akkor tudok kapcsolatba lépni a családdal ha fizetek pf (15 vagy 30 dollár).
Na szóval az egyik jó. Kínomban már rákattintottam minde családra szinte :D. Egyik annyit írt vissza emailben, hogy nincs info rólam a profilomban (ezt azóta már pótoltam persze), úgyhogy írjak nekik magamaról. Írtam. Ők félig magyarok és nagy városban laknak. Persze, hogy melyikben azt nem írták le... . Mindegy.
Egy másik család meg pozitívan visszaigazolást küldött. Ez az oldalon belüli email kb. Hogy tetszem nekik és nyugodan hívjam fel őket vagy írjak emailt. Kérdezzek bármit stb. Megírták az elérhetőségeiket. Családdal ránézésre minden rendben. Számomra a gyerekek kora is ok. És csak ketten vannak :D. DEEEE kb Svédország leglegleglegdélibb pontján :|. egy kis falu (Smygehamn - keressetek rá - gyönyörű helyen van igaz - tengerpart (L)... már pedig aki ismer engem tudja, hogy nem az a típus vagyok aki pár napnál többet kibír egy faluban:D. Najó ez így nem teljesen igaz...de ááá. Malmötől egy óra vonattal. Mamö 4-5 óra vonattal Stockholmtól. Stockholmtól Kristofer 40 perc még. Tehát tegyük fel ott dolgoznék , többet utaznék a Kristoferhez mint innen, Magyarországról... és kb ugyan annyi pénzért.
Báááááááár ... legalább egy országban lennénk :D. Meg ott náluk (a családnál) megtanulnék jól svédül aztán meg könynen munkát kapnék Stockholmban. Ami az álmom:).
Felhívtam őt, hogy jöjjön fel és megmutatom neki mit írtak. Mondta, hogy mindjárt jön. Ez volt kb fél órája... :D.

na leszarom jön-e vagy sem megyek hajat mosni meg kihúzom egyenesre. Holnap dolgozom és nem akarok úgy kinézni, mint egy mikrofon:D. meg manikűr is kell. ótvarok a körmeim. most nincs rajtuk lakk. de nem sokára gyönyörű tűzpiros lesz mind a 10:D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0