csütörtök / torsdag

régen írtam.

munka: rákérdeztem üzletvezet?nél, hogy akkor maradhatok-e vagy sem. azt mondta h még nem tudja. modnom és mégis mikor tudod meg??? >>> 2 hétig gondolkozik. az a jó, hogy ebb?l egy hetet itthon sem leszek:D azt is megkérdeztem, hogy megkaphatom-e 6-án a fizetést, mert ugye 7-én (wieeeeeeee) reggel repülök jeessz. megoldható. úgyhogy ez is kipipálva.

szabad napok: most 4 van egy huzamban, ami nagyon jó dolog, tekintve, hogy 5 napot mentem (péntek, szombat fél nap, vasárnap, hétf? és kedd egész nap). kedd estére olyan voltam mint a mosott szar. szerdán délel?tt kialudtam magam nagyjából aztán a kettes busszal mentem Gy?rbe Vickóhoz meg Döméhez. kb 4-re értem le. elmentünk mekibe kapucsínózni. meg vettünk Viccel kaját, amit (Döme bánatára) döme albérletében ettünk meg:D (bocs mászöl :D). aztán kimentünk koliba. lepakoltam. este meg mi 3an + Bálint beültünk Laposra. szerintem valamit elfelejtettem de lényegtelen. jó volt. ittam kivis fehérbort :D:D:D.
ma meg megreggeliztünk Viccel a szokásos helyen aztán amíg ? órán volt Dömével tipegtünk. aztán ? is órára ment és egyedül tipegtem. fényképezgettem gy?rt. aztán ebédeltünk és vigyáztunk az ikrekre (Évi unokatesójának gyerekei). tegnap volt Erik és Réka egy évesek. gyönyör?ek. végre babázhattam :D. ?k az els? ilyen kis gyerekek, akikhez hozzáértem:D. és 17:30-kor már indultam is vissza Pestre.

képek majd www.bilddagboken.se-n. balra fent van, hogy "sök". oda írd be, hogy "frusko" és enter. megjelenik a nevem meg egy kép rólam. katt rá. aztán naptár balra. és ahol sötét a nap, ott van kép feltöltve. holnap vagy holnap után feltöltöm ezeket a képeket.

utazás: már nincs egy hét és repülök Kristoferheeeeeeeeeeeeeeeeeeeez. addig még el kell millió dolgot intéznem. és a "legjobb", hogy dolgozom vasárnap, hétf?n és kedden. szerda reggel meg 7:15-kor indul a gépem. kb a mom-ból megyek oda. bár mondtam bent a csajoknak, hogy én kedden 7kor lelépek, ha nem gáz. ez is megoldható. még kapok egy listát is amit vinnem kell majd ki. lehet túllépem majd a 20 kg-t. eddig tudom, hogy kell vinnem piát, cigit, virslit, teát, majonézt:D.

Kristofer: hej hej min gubbe xD. ojjjj din 2 sms. jag älskar dig jätte myckeeeeeeeeeet :D.
usch jag ska jobba på söndag, måndag och tisdag. och vad ska jag göra på onsdag????????????????????????? :D:D:D:D:D:D::D:D:D:D:D wieeeeeeee bara 6 dagaaaaaaaaar.
jag var i györ. det var jätte bra. men jag kan inte skriva det på svenska. tyvärr. du måste läsa på ungerska. jag är trött. jag ska gå snart bada och sova. puss o krammmmmm!

vad måste jag köpa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0