swsaf

szép nap volt

kialudtam magam
kicsit pakolásztam és fürdőt takarítottam
14:30kor Vandával találkoztam - eltipegtünk Váci utcába ahol siekrült pénzt költeni mindkettőnknek. Vettem cipőt (mint a fekete h&m vászoncipőm csak ez vajszínű és halvány zöld) meg egy fehér hosszú de szűk pólót. van feketében is nekem már. meg egy fekete mango felsőt. basic. sima ujjatlan, boxolós hátú.
Vanda is vett ezt azt: póló (zara), napszemüveg (Zara), papucs (new yorker).

aztán beültünk westendbe vmi helyre. ittunk finomat: én megint turmixot - banáncsokis, de sztem a banán fagyit kiagyta a csaj belőle:s Vanda meg nem jut eszembe kókuszos alkoholmentes koktélt. pina colada. eszembe jutott:D.

aztán elcsábítottam őt is meg Marcit is meg őt is hozzánk. Ettünk finomat. Desszert fagyi volt amit westendből hoztunk.

Jó volt. Örülük Vanda, hogy végre megint találkoztunk! Vizsga után megint!

Most mentek el kb 20 perce.

Retkes a hajam de majd reggel mosom meg. Lassan lefürdök - ragadok, 600fok volt ma.

Szakad az eső most kint :|. De jó hogy napközben jó idő volt. Bár 5fokkal lehetett volna kevesebb.

Holnap elkezdek tanulni, meg elmegyek hajfestékért egy fodrászkellékeshez. Micsodaaa program.

TANULNOM KELL!!!

jóéjt

Kommentarer
Postat av: vicko

bokity!
hát én is örülnék egy haonlo programnak mint amit Vandával csináltál:DDD!
én is tanulok ugyhogy tanulj te is, de nagyon nincs kedvem hozzá!
de kitartás nem sokára tul leszünk mindketten ezeken a szaros vizsgákon!
pusaaaaaaa

2007-06-11 @ 15:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0