snart gå ...

På svenska:

1. städa lägenhet >>> färdiiig!
2. tvätte mitt hår >>> färdiiig!

och nu...

Jag väntar på min bror. Han jobbar till kl 1. Sen han kommer hem, ätar lite och vi ska gå! Jag ska se min brorsdotter igeeen. Hon liv med min brors exflickvän... . Vi ska hälsa lil flicka :). Nu ska få Bogi presenter från Sverige (jag och min bror köpte kläder i maj i Uppsala och i Stockholm).

image113




På ungerska:

1. lakástakarítás >>> kééész.
2. haj mosás >>> kééész.

és most...

Várom, hogy Dani hazaérjen. Egyig dolgozik. Hazajön, szöszög, eszik és megyünk Bogihoz :). Szerda óta otthon van. Már nagyon várom, hogy megint lássam. Most kapja meg a csini ruháit amiket hoztunk neki Svédországból:).


Kläder:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0