magyarul

ajajaj faszért van ilyen meleg

11:45kor találkoztam ma Dórival sulinál. igaz én azt hittem metronál de mindegy:D megtaláltuk egymást... Jó volt őt megint látni. utálom hogy soha sem találkozok senkivel... hülye vagyok és kész:D

suliban voltunk ugy 15ig kb... előkészültünk a záróvizsgára aztán fénymásoltunk
nem tudom, hogy lesz meg a záróvizsga... DE MEG KELL HOGY LEGYEN... tételeket kell szereni aztán tanulni...

azt hiszem a héten megyek utoljára dolgozni... jó lenne még a jövő héten, mert kell majd a pénz, de a vizsga most azt hiszem fontosabb... nem mintha lenne kedvem dolgozni. már nagyon unom, főleg azért mert tudom, hogy mindjárt eljövök onnan. Dóri ne izélj. Ti hiányozni fogtok:) de találkozni nem csak a pékségben lehet:D

kérek ötleteket, hogy egy macska miért vizeli össze az összes szőnyeget. eddig 3at... 5höz fér hozzá napközben. maár csak kettő van:S

ha apu hazaér lesz egy üzeli ajánlatom neki:D amivel ő nagyon jól fog járni:D. meg akarom venni a repülőjegyet ma és ha megkapom a fizumat visszaadom. így szoktam mindig. akarok már visszaszámolni. most még nincs benne, hogy ÚRISTEN KÜLFÖLDRE MEGYEK SOK IDŐRE. most csak megőrülök, hogy kirstoferrel két hónapig nem találkozunk és izgatott vagyok, hogy milyen lesz a családnál. nagyon várom már. utolsó pár hétben/napban jön biztos rám, hogy sokáig nem látlak titeket... de mit szomorkodjak előre. addig még csillió és egy dolgom van. Pl:

nem a sorrend a lényeg:

-záróvizsgázni sikeresen.
-kristofernek jó szülinapi ajándékot találni.
-elintézni a dokikat (vese, nő, agy).
-kideríteni, hogy a diákhitelt mikor és hogyan kell visszafizetnem, hiszen jobb esetben júniusban befejezem a sulit.

Ezek a muszáj, de rohadtul nincs kedvem dolgok. Van amit kell és kedvem is van de nem írom le.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0