Kristofeeeeeeeeeeeeers daaaaaaaaaag

Idag (22/7) fyller min Kristofer år. 23. Min gubbe ♥ !

Ja må han leva, ja må hon leva.
ja må han leva uti hundrade år!
Ja visst ska han leva,
ja visst ska han leva,
ja visst ska han leva uti hundrade år


:D:D:D

GRATTIIIIIIIIIIIIIIS PÅÅÅÅÅÅÅÅÅ FÖDELSEDAAAAAAAAAGEN ÄÄÄÄLSKLIIIIIIIIIIIIIIING!!!!!!

Jag älskar dig jätte mycket!!!!

och

Jag saknar dig jätte!!!! 27 dagar kvar!!!

image177


Kedves magyar barátaim:D : Kristofer ma ünnepli a 23. születésnapját :D. Ez neki szól, azért svéd.

Kommentarer
Postat av: mami

hát akkor isten éltesse a mi drága svédünket!
Happy Birthday Kristofer!!!!
*.*
by the way...mamiddal egyidős a pasid?!? ;D
és...naggyon jó ez a kép.
respect

2007-06-22 @ 20:33:29
Postat av: fruzsi

ugye hogy jó? (L):D

2007-06-22 @ 20:40:23
URL: http://frusko.blogg.se
Postat av: Kri

Köszönöm xD

2007-06-22 @ 20:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0