jag (en lista)

Vilken årstid tycker du bäst om? Våren.
Brukar du sjunga i duschen? Nej.
Vilken sport tycker du är roligast att se på tv? Simma, atletik.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Jag vet inte.
Vad är viktigast för dig? Min familj och min älskling.
Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor? Köpa lägenhet i stockholm osv...:D.
Tänker du ofta på sex? Ja (jag är i Ungern, älskling är i Sverige. Vi träffas sällan... jag kan bara tänka på sex:)).
Är du skyldig någon pengar? NEJ.
Är du mörkrädd? Om jag är ensam.
Vilken färg är snyggast? Svart, vit, röd.
Tycker du matte är svårt? Ja.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Inte viktigt, men bra att ha.
Vad skulle du helst vilja vinna i en tävling? Skitmycket pengar.
När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon? Halv6 om jag jobba, 10-11 om jag inte jobbar.
På vem/vad avreagerar du oftast din ilska? Hm, vet ej. kanske familj... .
Har du piercing? Ja, tungan.
Vem är den viktigaste personen i ditt liv? Min familj, Kristofer o Vicko.
Läser du ofta böcker? Inte ofta... .
Vad slösar du mest pengar på? Kläder.
Vill du gifta dig? Ja.
Vill du ha barn? Ja.
Vilka länder har du varit i? Sverige, Tyskland, Grekland, Österrike, Tjeckien, Slovenien, Slovakien, Kroatien, Estland, Italien, San Marino, Vatikanstaten:), Polen (25minuter typ:D), Bosnien-Hercegovina.
Vilka husdjur har du? Katter - Saci (flicka) o Oli (pojke).
Solar du ofta? Nej - solarium: max 4 gång / månad.
Är du bra på att laga mat? Ja det tycker jag.
Var badar du helst? HAV
Vad dricker du för alkohol? Röd vin, sangira, gintonik.
Vad använder du för droger? Kaffe:).
Vilka djur är du mest rädd för? Spindel.
Vilka språk kan du? Ungerska, tyska, kroatiska, lite svenska (jag lära mig svenska nu).
Gillar du att dansa? Ja, när jag dricker :D.
Vad har du för klädstil? Vet inte.
Är du flygrädd? Nej.
Vad tycker du om rökförbudet på krogen? Jätte bra, men här i Ungern får röka i krågen :S.
Vad dricker du helst när du är törstig? Vatten eller saft.
Vilken är din favoritglass? Jag har inte bara 1 favoritglass.
Tror du på ett liv efter döden? Kanske... .
Vilket kaffe sörplar du helst? Latte.
Vilket mobilmärke föredrar du? Nokia och motorola.
Vill du gå ner i vikt? JA alltid.
Vad har du för personlighet? Glad och .... (jag kan inte skriva det på svenska:)).
Tycker du om sushi? Ja
Tror du på livslång kärlek? Ja (jag vill cet:)).
Vad äter du helst när du ser på film? Popcorn naturligtvis.
Lever dina föräldrar tillsammans? Ja.
Skulle du vilja träna någon typ av kampsport? Nej tack (det gjort jag i gymnasium... karate är inte min sport:D).
Vilken hårfärg har du naturellt? Mörkblond (är det rätt på svenska?).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0