idag

Találkoztam Dórival. Sétáltunk kicsit meg odaadta a tételeket, amiért Dóri nagyooooon hálás vagyok:D. Remélem jó volt a matek.

Itt vannak a képek.

Amikor elindultam itthonról szép id? volt. Aztán amikor a villamosról leszálltam a Blahán szószerint úgy esett mintha öntötték volna... . Meki mellett álltam ahol nem esett rám... . Kabát azért biztos ami biztos a fejemen volt, mert nem akartam, hogy mikrofon legyen a hajamból:D.

Na szóval a nap (egy része) képekben:

Jag har träffat Dori idag... Vi promenerade lite... Här kommer bilder:


regnar 1 ... esik az eső

regnar 2 ... még mindig esik az eső

regnar inte ... már nem esik az eső

Dóri

Dóri 2

Jag ... én

Dóri és én ... Dóri o jag

Rotschield


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0