hajdiho

voltam a BALATONOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOON!!!! :D

tegnap délután Anyu, Apu, Mati, Xéni meg én lementünk Bozsokra (Xéniék autójával). csináltunk ezt azt (fűnyírás stb saláta stb). Még este lementünk strandra, de én rohadtul fáztam úgyhogy már nem fürödtem.
Este grilleztüüünk. nyámm. nagyon finom volt. azt hsizem tarját pácoltunk be anyuval mustáros olíva olajos currys gyömbéres sokmásfűszeres izébe. lent bozsokon már csináltunk hozzá görög salit nyám. meg grilleztünk egy banánt is:D.
Ma reggel lejött Márk meg Dani is (mi kocsinkkal). Bekajáltunk aztán lementünk a strandraaaa:D. jo votl nagyon. a víz sem volt túl hideg, bár azért pár perc kellett hogy belemerüljek:D. új fürdőruhám szuper:D. ettünk palacsintát, hekket, lángost, fagyit (nem én mindet), fürödtünk, napoztunk, leégtünk, lebarnultunk.
Anyu meg Apu holnap jön haza, mi többiek hazajöttünk ma.
Most Balcsi szagom van:D. Mindjárt megyek tusolni, hajat mosni aztán TVzni. jó film lesz:D

Krille: när kan vi prata?????????? := .

Kommentarer
Postat av: mammer

lemaradtam a filmről :( na majd megnézzük egyszer együtt, svéd szinkronnal és horvát felirattal, miccósz?
ja amúgy tök kedvet kaptam a blogozáshoz, lehet h csinálok én is. ill. a májszpészes oldalamon van ám hely is, csak
még nem használtam.
ki.
csóóók

2007-06-17 @ 22:17:58
Postat av: fruzsi

jo film mami. vicces:D
te egy külön nép vagy :D én is. vagy mi.

2007-06-18 @ 12:29:36
URL: http://frusko.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0