hű olvasóim:D

Na írok gyorsan egyet aztán tanulás megint ble ... .

Holnap megyek - első nap: gyakorlati vizsga + szakdoga védés!
Holnap után - második és egyben utolsó nap: a 2 tételsor (komplex + szakirány)!

Nem is hiszitek mennyire elegem van meg parázok is rendesen...

Na amit le akartam írni egyik nap:

Vasárnap reggel fekeltem, toporogtam a lakásban. És gitár zenét hallottam kintről. Ez igazából nem is lett volna meglepő (örsön is volt ilyen). DE ahogy hallgatom a zenét feltünt valami más is ... valaki énekelt, de nem magyarul:D.
Hát mondom ezt meg kell néznem. Egy roma ember gitározott (egész jól) valami gyors dallamot és egy afroamerikai énekelt:D:D:D. Felismerhetetlen volt többnyire amit énekel, de néha egy-két angol szót véltem felfedezni (pl. áá szöövááv):D Esküszöm egész jó volt:D Jobb mint az hallgatni hogy a *#&@°%>>y te #&@°˛~˘˘°˘ menj a [>#@@*/-ba:D. Mert itt az sem szokatlan. Csináltam róluk egy fényképet is amikor már távolodtak. Majd feltöltöm valamikor. Most nincs kedvem azzal izélni.

Szóval irigyeljetek, hogy mik várnak engem itt reggelente:D


Na most meg tanulás és közben Ed Rush szól a winampból!
Jó nekem:D.

image199

Kommentarer
Postat av: m

nyomd a seggturmixot!!! - /shake your ass/
(shakira szám-idézet, magyarra fordítva by cool top20)

2007-06-27 @ 14:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0