gonatt

KRISTOFER (jag har skrivat mail. du måsta läsa!!!) ÉS KRISZTIÁN OLVASD EL FŐLEG A VÉGÉT ANNAK AMIT ITT MOST ÍRTAM!!!!


gonaaaaaaaaaat jóéééééééééjt nektek

megyek ágyba bár még nem alszom. tanulni fogok ble.

jag ska inte sova. jag måste plugga! ble

min kuk är ut :D:D:D

faszom ki van már

kaptam emailt svéd családtól. vagy két hete nem írtak így tegnap írtam (EGYEDÜL), hogy hogy vannak stb meg hogy jó Midsommar-t (svéd Szentivánéj - kint az nagy párti).
ma vissza is írt az anyuka. hogy köszönik hogy írtam, jól vannak, készülnek a midsommarra és sok sikert a vizsgámhoz. ezek szerint egyelőre nem akarják visszamondani:D

voltam ma Erzsinél (Kristofer nagynénje akinél lakott Mo-n). visszavittem neki a bőröndöt amit még januérban kértem kölcsön:D 2x azzal mentem de azóta vettem sajátot. úgyhogy ideje volt visszavinni. kicsit beszélgettünk aztán jöttem haza mert a rohadt tanulás... :s .

ÉÉÉSSSS

ugye köz tudott hogy milyen környéken lakunk... VIII. ker.
amikor odaértem a lent a kapuhoz hallottam hogy valaki van mögöttem. leszartam. beütöttem a kódot (remélem nem látta:| és ha igen????) és bejöttem a házba. az meg utánam. hátrasandítottam, egy kokeró volt. elnézést a kifejezésért, de rá nem tudok jobbat mondani.... . csak rosszabbat. na szóval elmentem a lépcsőig elkedztem felfelé SIETNI, de nem futni. ez a fasznyakú meg megállt a lépcső alján. bamba fejjel bámult. nézett amíg látszottam a lépcsőn. én ránéztem és fostam. aztán siettem fel tovább. az meg fogta magát és kiment a házból. hallottam az ajtót. és meg felrohantam és bezárkoztam és remegtem :|. lehet hogy én reagáltam túl a dolgot, de én rohadtul tudok parázni. hát még ilyen esetben. köcsög geci.

ilyen dolgok miatt még bizalmatlanabb és félősebb leszek. nagyon jó mondhatom :s.

jóéjt még egyszer!

gonatt

Kommentarer
Postat av: Krisz

Hi hugi!
Velem is fordult már ilyen elő, és az életbe nem fogom megtudni miért lihegett a nyakamba egy ilyen gyökér. Persze egy nap felejtettem Ł magammal vinni a baseball ütőmet, pont akkor történt... Gdolhatod ha nálam van az se érdekel ha egy zsebkendőt kér, leverem vele az arcát... A lényeg h senki se szereti ha "privát szférájába" belemásznak. Az ijedtség érthető, de a megoldás: mindig legyen nálad baseball
ütő :-D Csók a fejedre
u.i: ma Ł kéne menni vásárolni, ha ráérsz dobj már egy üzit wiw-en úgy 1-ig, thx xD

2007-06-21 @ 11:40:48
Postat av: mami

Svédország biztonságos nem?
és már a stockholmi mohácsi vész is elmúlt már xD
pussz

2007-06-21 @ 20:23:40
Postat av: mami aki mindjárt disszidál

ha nem költöznél el ilyen hamar meg kéne fontolni hogy vegyél egy viperát, egy smith and wessont vagy egy AK-47-est (...még nem jártam arra nemtom melyik célravezetőbb)
ja igen, még annyi h írok mélt az úttal kapcsolatban. itt túl hosszú lenne meg ne tudja már mindenki a bugyi és melltartóméretem...de lehet h csak holnap mert az elmúlt 48 órából aludtam 3at és még fordítanom kéne...ha így folytatom én leszek a legcsendesebb utas (nyolcadik utas a benzinkuts ;D) mert végigalszom az utat...
pupi

2007-06-21 @ 23:41:24
Postat av: fruzsi

mohácsi vész :D:D:D::D
jaj mamikám email ráér inkább pihenj. gázsprét akarok. meg borssprét:D meg stukit:D
jóéjt!

2007-06-21 @ 23:47:05
URL: http://frusko.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0