feswgE

nem kúrtam tönkre mert én iszonyat ügyes vagyok és megszereltem! összepattintottam :D.

és szerintem az vagy... .


Fáj a kezemen a seb :(. Elég gusztustalan... . Lehet éjjelre le kellett volna ragasztani, hogy ne dörszölje ki az ágynemü. Most a bőrcafat kissé száradt már:D. Alatta meg érdekes a bőrkezdemény. Hülye sütőlap!

Ma hivatalosan is megkezdem a TANULÁST!

De be kell még mennem a mamához, hazahozni a sajtokat, csokikat stb. DE ilyen fejjel sehova nem megyek. Hajat kéne mosni, de ahoz meg lusta vagyok.

meg ezt is csinálni fogom:

-konyhában mosogatni és elpakolni.
-az ágyamat kiszabadítani a soksoksok ruha fogságából!
-sajnáltati magam a sebem miatt.

Ja és burzsuj vagyok:D Tartelettet reggeliztem. Citromosat. Kedvencem. És csak 990 HUF:D:D:D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0