14/7

aha

3/4 1kor keltem:D azt hiszem kialdutam magam..

Tengtem lengtem a lakásba ... pedig lett volna dolgom. A szobáb szószerint UNDORÍTÓ! Nem tudom, hogy bírom ki, de eldöntöttem, hogy a vizsgáig leszarom. 25,26 vizsga. 29 utazás. úgyhogy 27-28 rendrakás, hogy Évi ne ebbe a retekbe jöjjön:D.

Tanulással iszonyat jól haladtam ma... . Sejthetitek.

Bementem Mamához az otthonba délután. Gyüjtött nekünk csokikat, üditőket amiket adnak nekik de ő sose iszik/eszik meg. Hazahoztam a cuccot aztán mentem Oktogonra Krisztiánnal találkozni.

Váci utcában nézelődtünk és bementünk Adidasba. Cipőt akart venni. ÉSSS kint volt hogy ELLE vásárlókártyával júni 14én 30% kedvezmény. Nekem persze van ilyen kártyám itthon. Úgyhogy ő kinézte, felpróbálta a cipőt (stan smith), félretetettük. Ő elment edzésre (pénzt odaadta)én meg haza a kártyáért. És Danit is riasztottam, hisz adidasbuzi. Úgyhogy visszamentünk a cipőért ő meg bevásárolt (férfi flipflop, gatya).

Úgyhogy Krisztián találd ki, hogy jutassam el hozzád a cipőt. Pénteken Márknak adjam oda?

Dani Csipivel jött akit már vagy ezeeeeeeeer éve nem láttam. Kaptam finom csersznyés muffint:). nyámm.

Most itthon kukkanok meg. Nagyon meleg volt ma :s. Holnap meg tényleg tanulok, mert különben baj lesz.

Remélem anyu haját ma már nem kell befestenem... .

páp

Kommentarer
Postat av: z

:DDDDD
mostanság nincsenek már ilyen "happeningek"? :D

2005-07-02 @ 08:30:38
Postat av: mami

ahoj, asszem megvan a következő műhelymunkám tárgya (úgyis kell írni, ez meg télleg érdekelne), valami olyasmi lesz, hogy mért látják a pasik a háttérgörlödet fasznak, a lányok meg nem. (vagy mért látják a lányok kislánynak a faszt ;D...szóval valami ilyesmi. miccósz?
jah és igen, a jövőhéten derül ki hogy akkor utazhatok-e Veletek (amit én NAGYON DE NAGYON szeetnék) vagy sem. nem rajtam műlik elhiheted...bár, lehet h kicsit mégis ;) végülis, egy háttérgörlel több vagy kevesebb nekem már oly mindegy ;D...Hrvatsaért (lijepa nasa:) mindent!!!

2007-06-14 @ 21:29:19
Postat av: Nicklas

Men jag lär mig utav min farmor, farfar och pappa och alla snackar gammel ungerska eller bonde-ungerska som man oxå kallar det
:)
så därför använder dem máma

2007-06-14 @ 23:20:48
URL: http://www.dettaarminblogg.blogg.se
Postat av: z

de hát nem úgy néz ki? :D
majd ha kész lesz hadd olvassam el
az utolsó beírásból a máma szót értettem :DD
(Kom ihåg mig?-et bepipálom mi lesz?)

2007-06-15 @ 09:51:58
Postat av: fruzsi

Nicklas - okej, jag förstår. du kan läsa min blogg och lära dig ungerska. jag skriver mycket på ungerska.
Z - nem. AZ EGY KISCSAJ! :D Mit akarsz elolvasni ha kész van? Ha Kom ihåg mig-t bepipálod emlékezni fog rád az oldal.
többit nem forditom le neked. titkos:D.

2007-06-15 @ 10:25:37
URL: http://frusko.blogg.se
Postat av: z

a mami műhelymunkáját ebben a tárgyban, ha elkészül
legalább az oldal emlékezne rám, ha más nem :)
az nem kell, ha érdekelne lefordítanám magam :DDD

2007-06-15 @ 12:22:21
Postat av: v.c

szeretem a rendetlenséget uh miattam semmi felhajtás nem kell!

2007-06-15 @ 13:07:03
Postat av: fruzsi

Z - hát mert én tuti nem emlékszem rád:D max ha kapok marlenkát...
Vic - hidd el hogy rendet KELL raknom:D majd küldök át vmit neten neked

2007-06-15 @ 16:29:01
URL: http://frusko.blogg.se
Postat av: z

nem nem.
tessék csak rendet csinálni!
mondd meg neki nyugodtan ha zavar a rendetlenség :)
tessék csak ki....ni a s...ét a vendégnek :) már elnézést

2007-06-15 @ 16:42:19
Postat av: fruzsi

kuss legyen
evi nem vendeg o itthon van itt:D
de a rend az kell. es fegyelem. de seggnyalas nääääh :D
ezt vic se fogja banni.::D
z amugy is dolgozz inkabb

2007-06-15 @ 16:47:23
URL: http://frusko.blogg.se
Postat av: z

hova dolgozzak 5kor????
csak szarozik a rendszergazda valamivel és rá várok
nääääh az most igen vagy nem? :D
(kinek van jó segge a lépcsőnél állva szőkén? :P)

2007-06-15 @ 16:59:06
Postat av: fruzsi

nem hova hanem mit...
a näääh az egyertelmuen NEM
nekem van jo seggem a lepcsonel allva szoken:D:D:D

2007-06-15 @ 17:02:18
URL: http://frusko.blogg.se
Postat av: z

nem rád gondoltam :D
de te miért nem tanulsz?? vagy legalább takarítsál!

2007-06-15 @ 17:05:21
Postat av: mami

mint Vic volt szobatársa elárulhattom h nem veti meg a jófajta seggnyalást (sem) :D
bár mi anno környalásnak hívtuk mert 4en voltunk a szobában...hm...azok a régi szép idők!!!
"mert nyalni csak úgy lehet ha élvezzük az ízeket"

2007-06-17 @ 11:23:06
Postat av: fruzsi

környalás nekem nem menne mami:(. azt csak ti 4en csinálhatjátok. bár timi már ki kell hogy szálljon hiszen ásszoonká lett:D. nem szállok be negyediknek tuti:D.

2007-06-17 @ 19:35:28
URL: http://frusko.blogg.se
Postat av: z

:DDD
vannak még ilyen "happeningek"? :D

2007-06-18 @ 11:19:46
Postat av: fruzsi

kretén:D:D:D

2007-06-18 @ 12:27:00
URL: http://frusko.blogg.se
Postat av: m

juventus ventus...régen volt már az, mi is csak nosztalgiával gondolunk vissza rá, azóta tisztes családanyák lettünk mindnyájan. písz

2007-06-19 @ 09:39:22
Postat av: mami

eddig ez a legnépszerűbb bejegyzés kommentek szempontjából :D
respect

2007-06-19 @ 09:41:24
Postat av: fruzsi

fejlődik a blogom. a statisztikám is javul:D

2007-06-19 @ 09:53:54
URL: http://frusko.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0