mai nap

Mára nem volt semmi terv és Kristóf sem örült annak a tervemnek, hogy tipegjünk a városban. Viktor el akart menni IKEA-ba új íróasztalt venni. Papája jött értünk 2-re. Kicsit innen odébb volt azért mentünk kocsival. 2ig volt is időm megmosni és kiszárítani a hajamat. Kb 11től:D. Kb pont időre készültem el:D.

Nem csak ikejába mentünk hanem csomó ilyen izé félébe: yisk (van nálunk is), bauhaus meg stb de nem tudom a többi bolt nevét. Aztan fiúk papája meghívott minket kajálni és hazajöttünk asztal nélkül, de sok tervvel. Végül Viktort meggyőzték, hogy nem is kell neki új asztal. Elég volt a régit kicsit átalakítani. Új gépéphez kellett amúgy.

Aztááán amikor már úgy volt, hogy Gyula hazamegy úgy döntöttünk, hogy megmutatják nekem Fjällnora-t. Egy gyönyörű hely. Van ott egy tó. Mellette camping, néhány nyaraló, kiadó ház, strand, minigolf, csónakbérlés, erdő. Ma már végre fényképező is volt nálunk, úgyhogy rakok fel ide képeket! Mivel kb fél7 után voltunk meg ez ugye erdő és lakott terület, nem volt vmi meleg. Kb 18 fok. De kellemes volt. Először minigolfoztunk. Mondanom sem kell, hogy 3. lettem a 3ból:D. (Márk: NEM sérültem le:D) Aztán üldögéltünk kicsit a stégen. Két srác fürdött csak. Nekem kb 5 perc volt mire bokáig belelógattam a stégről a víbe a lábamat:D. Ha van 2órám és fürdőruha rajtam talán nyakig is belementem volna. Kb 18 fokra saccoltuk a vízet. Nem egy Balcsi az tény:D.

Úton hazafelé megmutatták, hogy hol laktak régen (kb 10 km Uppsalatól - igazi svéd vörös faházas, fehér ablakos és ajtó keretes környék:D). Meg egy ismerősüknél voltunk, aki szintén Mo-ról költözött ki a 70es években.

Most Kristofer nézi a 23-at. Én is elkezdtem, de most nincs kedvem ott kuksolni és nézni, meg amúgy sem tetszett az eleje. Én a drímgörzt akarooooooooooom nézni. Tegnap jött le:D. Jó film?

Na és a képek a mai napról:


1. Kristóf és én.



2. Hogyan ne minigolfozz!



3. Így se!



4. Az igazi sportember



5. Stégen 1.

 

6. Stégen 2.



7. Kacsa



8. Lábaim a víz alatt



9. Krille



10. Víz



11. 12. 13. 14. Erdő (ördögpálcát vagy mit most próbáltam ki először nem sok sikerrel:D)



15. 16. Úton vissza Uppsalaba






Kommentarer
Postat av: ?

az nem 24? van olyan is hogy 23?
7. képnél elkelt volna egy kacsasíp, nem? :DD

2007-07-31 @ 08:21:33
Postat av: vAnda

jajj fruzsi nagyon szép képeket csináltál..és nagyon szép az új nadrágod is
Örülök hogy jól vagy, kellene az msn címed meg a kinti tel.számod
puszillak

2007-07-31 @ 09:09:33
Postat av: Anonym

z: 23!! kacsasípot ide nekeeeeeeeem:D.
v: kösziii :). én meg írtó büszke vagyok rád. olvastam imádom h-ot:D. küldök hh-n privit az adataimmal:D.

2007-07-31 @ 11:29:21
Postat av: Krisz

faszák a képek hugi, bár úgy tűnik rajtuk h Kris meghízott... v tényleg? xD v te adtál le pár kg-t és azért tűnik olyan "vastag"nak melletted xD Márkot Łképzeltem most a minigolfos képek alapján ahogy nyakára tekeredett a golfütő xD csúszda rulz xD más téma: tegnap én is voltam vmi török kajáldában a nyugati meg oktogon között, maradtam a gyrosnál :-) u.i: majd írjál minden nap még sokat (by lelkes olvasó) xD

2007-07-31 @ 12:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0