Krisz - Vic

Vic: tegnap kebabot ettünk én meg akkor gondoltam rád. máskor is persze. kebabhoz adtak paprikát. Olyat amilyet szedni fogsz:D. Hát hallod egyre jobban izgulok:D. Ma voltunk IKEAba ahol csillió gyerek volt és alig lehet őket érteni:S. Mindegy. Holnap után kiderül.

Pipi: tegnap a 24 óra nagyrészét átaludtam. Felkeltem 1 körül. Írtam ide, aztan elmentünk kebabot enni. Utána hazajöttünk. Elauludtam kb 5 felé. 8kor arra keltettek fiúk, hogy telefooon. Anyuék voltak. XD. Beszéltem mindenkivel:)))).

Na ez nem is csak nektek szól :D.

Most megyek mert Krille türelmetlen. Új routert akarja beüzemelni. Nagyon izgi. :D.

NA cscsocksocksockscoskcoskccskosccsokscoksc.

Z: olvass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0