jó reggelt

Na beállítottam a magyar billenytűzetet a gépen :D.

na most csináltunk sok mindent úgyhogy van mit írnom:D

Péntek reggel írtam utoljára - na péntek.

hm mit is csináltunk:D nem nagyon mentünk sehova az eső miatt. felmentünk Gränby-be. Kis bevásárló központ féle. Vettem zoknit. Nézelődtünk ennyi. 6-kor vacsora volt itthon mert Viktor öregebb (19) lett egy évvel. Utána itthon punnyadtunk főleg az eső miatt. Vettünk colat csipszet dipet cookiest és filmet néztünk aminek pont az utolsó öt percén sikerült kb elaludnom. stomp the yard vagy hogy kell írni. tetszett csak álmos voltam.

szombat délelőtt felkeltünk. átjött vmikor Emil egy kicsit. aztán összekapartuk magunkat és lementünk városba bicikivel. vettem ááááksziiiós farmert. szééép is répa is fekete is. és persze jól áll. aztan jöttünk haza mert 3/4 6ra jött értünk fiúk papája. mentünk étterembe (Krille, Viktor, Papájuk, Piroska és én). Ide mentünk: Skarholmen 183803-201
http://www.skarholmen-uppsala.se

Nagyon finomat ettem. Elég drága volt és a legtöbb adag nem volt vmi gigantikus. AAA de amit a Viktorral választottunk főételnek nammmmmmmmmmm. Én kis ő meg nagy tálat kért. Volt rajta 5 féle rák (kicsi scampi féle, nagyobb piros, vmi nem tudjuk milyen és neki volt fél homár meg fél tarisznya rák) és kagyló. 4en is ettünk belőle de nem fogyott el. De a tarisznya rák nem egy finom de a többi az nagyon jóóóó volt. Volt desszert is:D.

Aztan hazajöttünk de csak a Vodkáért meg a ciderekért:D. Mentünk át Emilék (Krille barátja) új lakásába. Bnőjével összeköltöztek. Bár ő most nem volt otthon. Kb 9felé érhettünk oda vagy vmivel később. Ittunk. Zenét hallgattunk. Ittunk:D. Aztan áttaxiztunk egy rohaaaaaaaaaadt jó lakásba ahol vmi házi buli volt és ott volt Charlotta, Emil bnője. Ott volt egy darabig. Bemutattak pár embert. Egyik csajjal beszélgetttem de azt látnotok és hallanotok kellett volna. Krillével megigértettem, hogy nem hagy egyedül senkivel mert ha értem ciki:D. Ők kimentek cigizni engem meg elkapott az a lány. Mondták hogy nem értek mindent mert magyar vagyok. Erre ő végig angolul beszélt hozzám:D Mondtam neki hogy beszélhet svédül de ő csak angolul beszélt:D. Bár azt legalább lassabban tette (svédül mindenki hadar:D). Úgyhogy értettem végig. És svédül válaszolgattam:D. Ebben igaz sztem az alkohol is segített. Szóval mókás volt:D. De aranyos volt nagyon.

Na innen eljöttünk sztem fél 12 körül. És elindultunk lefelé a városba (ez a lakás fent volt a várnál - Dani: nem messze Pelle táblától:D) mert Charlotta éhes volt meg úgy volt h megyünk bulizni. Bementünk MAX (http://www.max.se/)-ba és ütközben úgy döntöttünk hogy inkább vissza megyünk Charlotta és Emil lakásába. Ott megettük a kaját  ők beszélgettek. Néha én is. De többnyire figyeltem. Nagyjából értettem mindent csak még nem tudok bekapcsolódni egy beszélgetésbe. Kb fél 3 felé hazatipegtünk Kristóffal. Kb 10 perc volt. És azt hittem beszarok amikor fél 3kor már világosodott:D. Nagyon fura:D.

Na amikor felkeltem Krille már ébren volt. Ő most visszaaludt én meg elzsibbasztottam épp a lábaimat:D.


JAAAAAAAAAAAJ mindjárt szerda és megyek át a családhoz. Nagyon izgulok. Félek a gyerekektőőőől.

Ti meg hiányoztooooooook. Anyu te is olvasoood????

Aki olvass írjon kommentet hogy olvassa! Ez parancs.


Kicsit lehet összevissza lett de ez van:D. Nincs kedvem átolvasni.

CSÓK.

Kommentarer
Postat av: z

olvasom

2007-07-30 @ 08:29:04
Postat av: vic

hazaértem sz.helyröl szarrá áztam párszor de nem baj! pénteken kezdödik a melo addig otthon lebzselek felkészülök a szenvedésre!
olvastam a kisregényedet, örülök h ilyen jo kis programjaid vannak és legalább addig se gondolsz rá h jön
a szerda! a vonaton gondolkoztam h az lassan itt van de tök izgulok veled én is! bizti nagyon jo lesz uh no para!
vigyázz magadra! pusa

2007-07-30 @ 15:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0