jajaj

Vanda: en is nagyon sajnalom de annyira suru volt az utolso egy ket het h ble. veled sem tudtam talalkozni. meg egy dokimhoz sem tudtam elmenni :s .

Evi: .:(:(:( en a repteren bogtem egyet azota jol birom. most olyan meg mintha nyaralnek szerintem azert. majd ha atkoltozok a csaladhoz... na attol felek igazan. ma is ezen jart az eszem h mi lesz ott velem :|.

Z: kabbe:D. linket nem neztem meg. mi az?

HIANYOZTOK

Na de hogy tudjatok hogy mit csinalam tegnap:

kristofer papajanak segitettunk reklamot hordani aztan atmentunkn piroskahoz. onnan elhoztuk ide a regi tv-t. de elotte kiprobalatam egy masszazs szeket ami olyan mint egy uuurhajo. aztan meg varosban maszkaltunk kicsit. vettem kremeket ilyeneket, amiket nem akartam otthonrol cipelni. vacsi utan meg frizbizbi voltunk erdoben. kosarakba kell dobalni. mokas. aztan meg egy sracnal voltunk - viktorek baratja - es WII-vel jatszottunk kicsit. vicces jatek. Nintendo Wii. keressetek ra es meglatjatok mi az.

nem reg keltunk fel. ugy volt h krille papajaval megyunk vmi tohoz furdeni. de tiszta borus es most a rohadtbuzi eso is esik :s.

ja es van sved mobilszamom. valtogatva teszem be a magyar es a sved sim kartyat ugyhogy irni tudtok mind2re. sved szamom: *****************.

na csoooooooooooook mindenkiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinek!

Kommentarer
Postat av: z

a zácsik szandra edzésen :D
nem érdekes
hány évesekre kell vigyázni? meg mi probléma lenne? hülyeség
nyár van. senki se vesz könyvet.

2007-07-27 @ 10:08:32
Postat av: frusko

aham hm :D
1,5, 3 es 6 evesek a kölkök
felek am töluk :S
meg varj a jegyvasarlassal!

2007-07-27 @ 13:15:16
URL: http://frusko.blogg.se
Postat av: z

a jegyvásárlást nem értem
nem akartam semmilyen jegyet venni :)

2007-07-27 @ 13:37:06
Postat av: vanda

Frusko Frusko előléptettek..:)
ha mégis hazajönnél szólj nekem én szivesen felszedlek ferihegyen:)
majd küldök neked jóságokat hamarosan..:)
Marci is csókol

2007-07-27 @ 18:34:02
Postat av: frusko

Vanda: gratulaloooooooooooooook xD nagyon ugyes vagy!!! jovo heten derul ki h rogton haza akarok-e menni vagy sem:D felek nagyon h milyen lesz.
en is csokolom Marszit.remelem meg mindig egy kettt.

2007-07-28 @ 00:49:11
URL: http://frusko.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0