hemma - itthon

Na megint itthon vagyok.

Utazás:
Vesém rendben van. Megnyugodhat mindenki. Elég sokáig sikerült a kórházban gebedni, mert a dokim műtött. Jätte bra... . Na onnan elmentem Határ útra (Erzsébeten voltam). Úgy gondoltam még van időm így bementem ajróparkba. Nyújorkerben vettem egy galléros sima fehér pólót (kinti munkára már) aztán rájöttem, hogy nagggggyon késésben vagyok. Amikor elindult a metro fél órám volt, hogy határ útról beérjek Keletibe. Vicces. Mire odaértem 2 perc volt a vonat indulásig, így nem volt időm jegyet venni. Megkérdeztem a kalaúz (FIATAL!!!) csajt, hogy vehetek-e tőle, mert csak most értem ki. Erre ő: persze de 2000 HUF a pótdíj. Hát mondom akkor nem keee. Majdnem bőgtem szó szerint. Azért kellett volna elérem ezt a vonatot, mert Győrben át tudtam volna szálni egy olyan vonatra ami megy Kimlére. És Kimlén van hozzá busz ami Éviéktől fél percre tesz le. Vonat meg fél órára (gyalog). Na de én talpraesett lány vagyok és miután kibírtam bőgés nélkül megkerestem az információt. Volt egy másik vonat is amivel elérem a csatlakozást csak az IC. De nem érdekelt már a pluszköltség. A jegyemet 13:08-kor állították ki és 13:10-kor indult a vonat:D. Persze előttem meg problémás utas volt... . Már üvölteni meg bőgni tudtam volna egyszerre. És mivel ide oda futottam a perontól az információig onnan a jegypénztárig majd a vonathoz majdnem megrohadtam. De végülis jól jártam mert csak 390 HUF-fal fizettem többet és egy jó vonaton ültem. Münchenbe ment. Légkondis, tészta, szép.

Kimle:
Kimlén nagyon jó volt. Amikor leértem Évi ikrekkel jött ki elém. Két tündérbogár:). Erik és Réka - egy évesek múltak. Évi unokatesójának a gyerekei. Mi vigyáztunk rájuk délután. Meg is etettem őket:D. A mise alatt meg 3asban voltunk:D.
Péntek este bementünk Győrbe Cserháti emlékestre, ami nem igazán érdekelt sem engem sem Évit:D. Ideig ott voltunk aztán mekiztünk aztán hazamentünk.
Szombaton úgy volt hogy hazajövök, de végül nem:D. Délután jött Bálint is (Vic barátja). És ettem finom sütit meg csomó más finomat és sokat:D. UUU (Évi jó volt a teraszon üldögélni és borozni meg sütizni:D. És jól áll neked a piros lakk:D.) Szombat este csak punnyadtunk, nem mentünk sehova, de így volt tökéletes:).

Vasárnap délelőtt jöttem haza 6000fokban hosszú sötétkék farmerban:D. Nem készültem én ilyen időjárásra. Minimál pakkal mentem:D. IC-vel jöttem haza ráadásul ez is vmi nemzetközi volt, de a légkondi nem sokat ért, így kicsit szauna jellege volt. Bár még mindig jobb volt mint a műbőr üléses fasza MÁV kocsik... . Leszálltam Keletibe onnan pedig bementem Dórihoz Pékségbe. Kaptam finomat, beszélgettünk, hűsöltem, aláírtam aztán hazajöttem és szerintem az úton kiizzadtam az össze vizet a szervezetemből:D. Utálom ezt a meleget.

Azóta nem csináltam semmi értelmeset. Úgy döntöttem holnap kezdek takarítani meg rendet rakni. Ma csak hesszeltem:D.

Évi (és anyukád és a többiek) és Bálint is: köszönöööööm a jó hétvégéééééééét. Nagyon jól éreztem magam. Jövő héten itt találkozunk:D.

Mami: adj valami életjelet!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0