daw

na

Eszti légy türelmes. Majd felrakom a képeket, ha több időm és kedvem lesz itt pötyögni. Jó munkához idő kell:D.

A lakást kitakarítottam, csillog villog. Rendet is raktam. Csak a 3 szárító rontja a képet. De pár óra és eltűnnek. Meg ágyat kell még húznom, de az ráér holnap délelőtt is.
Kristoferék gépe fél 3-kor száll le. ÚRISTEN olyan nagyon várom már. KÉT HÓNAPIG nem találkoztunk. Ez nagyon sok. Igaz volt bőven mit csinálnom így egész jól eltelt ez az idő. De most ez a jó pár óra még hátra van ... .

Amúgy meg fel sem fogom, hogy egy hét és egy nap és utazom. És nem tudom mikor jövök haza legközelebb. Erre várok mióta Kristofer hazaköltözött, de most, hogy egyre közeledik én egyre jobban félek. A család írt, hogy beírattak egy kurzusra szeptembertől és várnak szeretettel. Most elutaztak két hétre így már emailezni nem fogunk. Aug. 1-én délután vagy este megyek át hozzájuk :|. Hu de félek meg izgulok meg minden. Félek attól is, hogy hogy fogom őket érteni, félek a 3 gyerektől és félek attól, hogy milyenek lesznek... .

Na elég a nyavajgásból. Anyuék ma jönnek haza Bozsokról. És ma jönnek haza cicók is. Mivel nyaraltunk meg utána is alig voltunk itthon, a Böviéknél voltak. Több mint két hétig! Hiányoznak, bár így lehet kaját elől hagyni stb. :D.

Ma már nem tervezek semmi pakolást. Mostmár midnen ok. Anyu haját kell befestenem. Bár ez attól függ, hogy mikor érnek haza.

VÍÍÍÍ holnap :d. Anyu még nem tudja, hogy ki tud-e jönni reptérre. Holnap megy szabi után először dolgozni és ezért nem biztos, hogy előbb elengedik. Akkor kimegyek busszal és taxizunk haza. Már tudom, hogy miben megyek. Két hónapja nem találkoztunk, úgyhogy jól kell kinéznem. Ne röhögjetek ám ki. Ti is ezt csinálnátok:D. Te sem Z.:D. Miután ma befejeztem a takarítást csak magammal törődtem/törődök:D. Megcsináltam szépen a körmeimet (még csak színtelennel, holnap jön a szín), most épp pakolás van az arcomon, pizzát ebédeltem, csináltam finom kvt hideg tejjel és vanilia fagyival nyám. Luxus:D. Csak ne lenne ilyen iszonyat meleg. A lakásban valamivel jobb, de ez is ble. Ma már tusoltam is. Lassan lehet megint. Jó hűvös vízben.

Na sikerült sok sok sok értelmetlent írnom. Ez van. Szőke vagyok, megtehetem. Ezt is... .

***

Na most végig olvastam mit írtam. Nem éppen összefüggő. Ki érdekel nem vagoyk író:D.

Kommentarer
Postat av: z

nevettem volna csak nem volt min :(
hol van Zsu????? hiányzik :DDD

2007-07-17 @ 16:06:27
Postat av: Krisz

Kösz hugi, bár gyorsan futottam végig a szövegen kicsit Ł vok úszva a melóval... :/

2007-07-17 @ 16:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0