bfídaéletjel

Na megvagyok ám csak csillió a dolgom.
Dokitól dokgiig járok stb..
Tegnap lementem anyuékkal Tatára. Ma jöttem haza - délután dokinál voltam, este meg Bogiztam. Danival kimentünk.
Holnap reggel megyek ismét dokihoz, most egy másikhoz. beszéltem vele telefonom:

én: mikor mehetnék kontrollra?
dr: háááát mondjuk péntek reggel.
én: ez kb hány órát jelent, mikor?
dr: öööööö hááát péntek reggel.
bip bip bip

:D

Na szóval holnap megnézetem a vesémet, hogy a vesekő óta minden rendben van-e. persze a legmesszebbi kórházban rendel újabban az orvosom... . Utána megyek le Kimlére, de nem tudom h mivel és hánykor... . Franc tudja mikor végzek dokival. De mivel sietek Kimlére holnap a dokitól szerintem sietek is majd valahova. De így nem lehet tervezni áááááááááááááááááá. Azt hiszem ma kéne hajat mosni, hogy holnap délelőtt még ne kelljen ezzel pöszögni. De aludni akarok mert álmos vagyok. Évinek meg írnom kell hogy akkor mivan.

Amúgy 6ot kell aludni és jön Kristofer. :D:D:D::D:D:D:D:D
El sem hiszitek hogy mennyire várom már. KÉT HÓNAPJA NEM TALÁLKOZTUNK. Utoljára május 19én láttam őt :(.


nem tudom mit írtam de nem írok többet:D

Anett ha olvasod vigyázz magadra Norvégiában!
Zsu ha olvasod vigyázz magadra Horvátországban!
Herman ha olvasod vigyázz magadra Németországban!

szétrepülünk:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0