vasárnap / söndag

Na voltam dolgozni pénteken is meg szombaton is. Elment... Már tudok capuccinot csinálni szépet. Tejhab megy :D.
Még mindig nem döntöttel el, hogy maradok-e vagy sem. Remélem hétf?n vagy még a hét elején hívnak a másik helyr?l ahova jelentkeztem.
Itt amúgy dolgozom hétf?n, szerdán és csütörtökön. Nem sok nap, de sok óra. Bár jobb lett volna négy napra menni, mert több lenne a pénz is. Ez van ... .

Van fánk. Mama sütötte. Finom.


Hej hej  gubbe!

Jag hataaaaaaaaaar "Kk" !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag saknar dig ... men jag hatar att prata med dig på msn. Och du vet inte, när ska jag åka till Sverige. jätte bra ... . K*k. Jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0