tele hassal / jag är mätt

szombaton volt általános iskolás osztálytalálkozónk. nagyon jó volt. valakit már nem is tudom, hogy hány éve nem láttam. és olyan fura volt, hogy úgy emlékeztem rájuk mint gyerekek, most meg mindenki feln?tt...:D nem volt mindenki ott, de én így is nagyon jól éreztem magamat. a darshan udvarban voltunk aztán páran még átmentünk egy másik helyre, aminek nem tudom a nevét. (link nem tudom, hogy m?ködik-e mert nem vagyok biztos, hogy így kell csinálni).


kristofeeeeeer. bara 2 veckor. usch. du ska gå ut på fredag med emil. varfööör. det är bra, men du vill inte gå med mig. jag förstår inte :s du måsta förklara åt mig!
vi ska köpa flygbiljet på fredaaaaaaaaaaaag woho. jag ska bli glad :).
jag saknar en kram, en puss, en kyss av dig... jag saknar dig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0